לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חזק מתניים, אמץ כח מאוד!



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

גאון


בן של מישהו שעובד איתי (בש"מ) עכשיו בכיתה ד', ואתמול למדו אותם בשיעור להבדיל בין חי, צומח, ודומם. המורה המלומדה אף הגדילה לעשות ונתנה להם סימנים - האם זה מתרבה? האם זה נושם? הם זה זז? האם זה גדל? וכך, מצויידים בכלים הראויים בחנה אותם המורה בשלל פריטים, ההצלחה היתה גדולה, עד ששאלה על "אש". רובם טענו כי היא דומם, אך בש"מ טען במפגיע כי אש היא חי. הכיצד? (תהתה המורה) זה ברור, השיב בש"מ בלי להתבלבל, היא זזה - כי הרי ידוע שהלהבה מרצדת, היא נושמת - שהרי ידוע שבלי חמצן האש נכבית {יפה לילד בכיתה ד' לדעתי}, היא גדלה - כי הרי אני יכול להבעיר אש מניצוץ, או מגפרור קטן, והיא מתרבה - שהרי מלהבה קטנה יכולות להתלקח שריפות רבות.

במקום לעודד את יצירתיותו של בש"מ, המורה (הטיפוסית לצערי) מיד החמיצה פנים ונזפה בו כי "זה ממש לא בסדר, שאתה ככה מתבדח על חומר הלימוד, וילדים בכיתה יכולים לא להבין שאתה מתבדח והם יכתבו את התשובה הלא נכונה במבחן!"

נכתב על ידי , 17/11/2004 01:12  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר




12,977

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לספלול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ספלול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)