לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חזק מתניים, אמץ כח מאוד!



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

בירוקרטיה


(או - קדמה take2)
(וסליחה לקוראי אל-גאטוס)
נראה לי שבזק עומלים לאחרונה על החלפת עובדיהם במכונות אוטומטיות. מדובר בתנועה כוללת שניצניה כבר הופיעו בהחלפת המרכזנית ב"זו מערכת לניתוב שיחות" (זו אף התרחבה ונפוצה בכל חברה שמספר עובדיה עולה על 3). המערכת ממשיכה ומתרחבת דרך מערכי שירות הלקוחות ותגיעה כפי הנראה בסוף התהליך גם לגרעין הקשה (או הצמיגי) של החברה. (אני מניח שאחרי שיוחלף גם המנכ"ל באוטומט,יוכלו לשחרר שם את מחלקות הקפה ולהחליף אף אותן במכונת קפה).
מטבען של מערכות חדשות שכאלה, לקוח עירני עשוי לגלות את הבאגים. ולמה אני מטריח אתכם בכל זה? הנה לפניכם מכתב שקבלתי מבזק.
 


אני מקוה כי אכן, דבר דואר זה מקורו במרכת אוטומטית שזה עתה הוכנסה לשימוש. המכתב אפילו אינו חתום! למעשה, כותב המכתב הוא מ. אגף מכירות ושירו חטיבת ת"א והשרון. אני מניח ש מ. זה קיצור של מחשב או מכונה (ושירו הוא בטח המנגינה העריבה - "מבזק עד שניפגש").
מיותר לציין שעדיין אין לי מושג על מה ולמה נשלח דואר זה, מאחר שפרט לתשלומים שוטפים (דרך הוראת קבע) לא היה לי כל קשר עם בזק למעלה משנה.
הודעה כזו, אני מניח, בהשלחה לכלל לקוחות בזק היתה מרגיעה אחוז נכבד מהלקוחות, ואלו היו קוראים את המכתב בסיפוק, ביודעם שמישהו בבזק אכן מטפל בבקשתם ברגעים אלה ממש...
נכתב על ידי , 1/10/2003 00:17  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר




12,977

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לספלול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ספלול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)