לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

(ר)ציניות.


A SLUT AND A BATTERY

כינוי: 

בת: 34

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

בהמתנה


 

 

אשת הלוחם, יושבת ומחכה לאהוב שיחזור הביתה עייף, ואז אלטף את פנייך ברוך, ואזכה לחיוך ממיס, החיוך שבו התאהבתי.

אתה אוהב את מה שאתה עושה, וזה למה קשה לי להיות כ"כ אנוכית, לרצות אותך איתי בכל שנייה ומאית השנייה, כי אפילו חצי מאית השנייה בלעדייך היא סבל. לישון בלעדייך זה מעשה שבלתי ניתן לעשות כבר מבחינתי, אתה משתלב במיטה שלי באופן מושלם. ריק בלעדייך.

ואני אנסה להחזיר לעצמי קצת מעצמי פה ושם, יותר חברים, יותר משפחה, יותר השקעה עצמית, אבל הכל פשוט מיותר, זמן המתנה אלייך, תור מאוד ארוך כדיי לקבל את מנת אהובי היקר. אני מוצאת את עצמי מתייסרת מלחכות לרגע שאתרגל להיעדרות הקבועה שלך.

אני מאוהבת כ"כ, מושקעת רגשית ברך כ"כ, שמצפות לי 3 שנות גהינום מגעגוע.

תחזור מהר, קשה כאן בלעדייך.

 

 

 

 

-אופיר-

 

נכתב על ידי , 23/3/2009 17:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



21,051
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לImperfection אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Imperfection ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)