לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תשוקה אסורה


אני מתבגרת....למה אתם מצפים?!?!?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

מבצעעעעעעעעע אנשים כנסווווו לא צחוקקקק לרציניים בלבד!!! =]


דבר ראשון עדכון קטן לגביי חיי.

הכול בומבה!הכול מצוין וסוף סוף הכול מסתדר לי =]

 

 

דבר שניייי,נכון שמעצבן אותכם לקנות בשמים בשווי של מאות שקלים?מעצבן אכן,אז אני פה כדי לפרסם שיש לי כל סוג,כול מותג שיש של בושם בהישג יד במחיר של 100 ש"ח בלבד!!!!! פאגינג הייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי חחחחחחח אז כל מי שירצה שישלח הודעה למסנג'ר שלי [email protected]

או לEMAIL שלי  [email protected]

תאמינו לי שווה לכם!

נכתב על ידי , 9/6/2009 22:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 33

ICQ: 316624300 






6,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל+*+חנו'ש+*+ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על +*+חנו'ש+*+ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)