לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Butinka

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

מתגעגעת ?


אני כל כך מתגעגעת ... להרגשה המדהימה הזאת שהיינו ביחד .. שלא חשבתי על כלום .. רק על שנינו ..

פעם ראשונה שבאמת לא חשבתי מסביב ורק נהנתי .. בא לי לראות אותו שוב ..

 

אני חושבת שלא בא לי עכשיו קשר רציני.. ככה נראלי הכי טוב ...

 

מתפללת שאני יראה אותו בקרוב ..


טוב בגלל שכל כך משעמם לי אני יעשה שאלון .. נגנב באכזריות ורוע לב ממאש :P

 

האם אי פעם:

האם אי פעם עישנת? כן.

האם אי פעם לקחת סמים? לא.

האם אי פעם עברת על החוק? כן =\

האם אי פעם נשבר לך הלב? כן =[ לא ממזמן =[

האם אי פעם עשית משהו שלא רצית לעשות ? כן.

האם אי פעם הצטערת על משהו שעשית? בטח ...

האם אי פעם בכית על מישהו? כן.

האם אי פעם בכית על מישהי? כן.

האם אי פעם שברת למישהו את הלב? אמ... כן

האם אי פעם אמרת אני אוהב\ת אותך והתכוונת? כן.

האם אי פעם שיקרת? חחח מה פתאום ..

יש\אין חבר/ה: אין

גובה: נמוכה .. עזבו פרטים חח

מידת נעליים: 38

פריסינג: אוזניים . נחשב ?

קעקועים: אין

ב24 שעות האחרונות בכית? כמעט...

ב24 שעות האחרונות צחקת ? כן

ב24 שעות האחרונות חיבקת מישהו? כן.

ב24 שעות האחרונות עשית שטויות ? אמממ.... יש מצב חח לא יודעת ...

ב24 שעות האחרונות רבת עם מישהו? לא.

ב24 שעות האחרונות קנית משהו? לא ... וואי מוזר חח

 

בימים אלו אתה מאוהב? שאלה קשה..

הדבר שהכי קשה לך איתו? שאני לא החלטית עכשיו .

מישהו אחד שהייתי רוצה להיות איתו? לא החלטית

האדם האחרון שהתקשר אליך? ענת

האדם האחרון שדיברתי איתו במסנג'ר ? נועם

המקום האחרון שהיית בו: סלון . קיבלנו יס מקס !!!

הדבר שלא הייתי מוותר עליו בחיים: משפחה חברות ומותרות חח 

תכונה טובה שלי: יודעת להקשיב .. (חח מאש ומיי *פרצוף לא מקשיב*)

תכונה רעה שלי: מלאת אגו

האם פרצת לאייסיקיו של מישהו? כן =\

האם אי פעם חשקת במישהו מהמין שלך? כן :|

האם צחקת על מישהו בעל מום? לצערי כן :(

האם התעצבנת על המורה שלך וצעקת עליה מול כל הכיתה? חחח כן

עזרת לזקנה או לעיוור לחצות את הכביש? לא .. וואי איזה רעה אני

תרמת פעם לקבצן? כן.

האם גנבת משהו במכולת? אמ.. נראלי מסטיקים או משו ..

יש משהו שחשוב לך יותר מהחיים שלך? משפחה

אכלת משהו לא כשר? כן . דיונון קטן כזה .. בעע

שברת פעם כוס או צלחת או כל דבר שביר בכוונה? יש מצב .

השתכרת עד אבדן חושים? וואוו קשה לי כבר לספור כמה פעמים זה קרה

מה צבע החדר שלך?  לבן? :P

באיזה בושם אתה משתמש? אמור אמור,דונה קארן, ובריטני

אתה אוהב לענוד תכשיטים? כן

באיזה גיל לדעתך צריך לקיים יחסי מין פעם ראשונה? שמרגישים מוכנים .. 16 ככה

 

מתי הייתה הפעם האחרונה ש..

התנשקת? שלשום

חיבקת מישהו/י? היום.

מישהו/י חיבק/ה אותך? היום.

שתית משקה אלכוהולי? שלשום

השתכרת? בסילבסטר

לבשת חצאית? אמ... בכיתה א' ? חחח

קנית בגד? אמ.. לא זוכרת חח

אמרת למישהו "אני אוהב אותך": היום

שיפרו לך את המצברוח? שלשום

 

איזה כיתה את: י"א

הבנאדם הכי יפה שראית: זה שמשחק מ"יש לה ביצים" והשווה הזה מנמלטים

את חושבת שאת יפה? אמ... בערך .. תלוי באיזה יום ..

אתה חושבת שאתה צבועה? לא תמיד ..

אתה חושב שאתה קנאי? לפעמים..

אתה חושב שאתה קרצייה? חח שאני רוצה אני יודעת להיות קרציה מעולה !

אתה חושב שאתה עקשן? כן.

אתה אוהב את עצמך? בערך .

בזבזן או חסכן?  בזבזנית.

 

בנאדם ש:

שונא/ת: יוסי חחח

אוהב/ת: כל מי שאוהב אותי

מתגעגע/ת : אליו :(

חסר לך: היא

עושה לך טוב להיות איתו: חברים קרובים

הכי מצחיק: יוסטי

הכי מציק: המ..... לא יודעת כולם מציקים לי חח

הכי מוזר:  אור .ל. חחחח במובן הטוב אבל ..

הכי כיף לדבר איתו: המון אנשים

הכי אכפת לך מה חושב עלייך? אמ.. אכפת לי מה כולם חושבים עליי ..

 

וואוו זה היה ארוך .. זה מה שקורה שמשעמם

 

בוטינקה

נכתב על ידי Butinka , 20/1/2008 21:09  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-21/11/2008 13:18



3,933
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לButinka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Butinka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)