לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Butinka

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

שביזות


אי אפשר לתאר איזה מבואסת אני... פשוט חרא ... השבוע התחיל לי זין ... אני לא צוחקת מכלום ... או שאני במצב רוח טוב אבל זאת מסכה אחת גדולה

לא בא לי יותר להיות בצופים לא בא לי להיות עם חברים .. לא בא לי כלום .. פשוט לברוח מהכל ..

 

כל כך הרגשה חרא ! אין לי מושג מאיפה באה כל השביזות הזאת ...

 

בקשר אליה זה כבר לא אותו דבר... שיהיו לה חיים מדהימים ... הזמן משכיח ושיהיה להן בהצלחה


אני יודעת שאני אשמה ... אולי מכל ה-100 אחוז היא 5 אחוז אשמה ואני 95... אבל מה אני יעשה .. יש לי האגו המסריח הזה שאומר לא ללכת לדבר איתה ולא ללכת לבקש סליחה ... לא נראלי שזה המקום הנכון לבקש סליחה .. אני פשוט צריכה לקחת קצת אומץ ולדבר איתה.. נראה מתי זה יקרה .. בכל מקרה אני מבקשת סליחה .. אם מתישהו תראי את זה..

 

אנשים סורי שאני כל כך חרא אליכם וסורי שאני מתעלמת .. זאת פשוט תקופה שתעבור מתישהו ..

 

מזל טוב לדודה שלי שילדה בן ... ב"ה הוא יהיה בסדר והכל יסתדר ..!

 

אוהבת אותכם .. בת-חן

נכתב על ידי Butinka , 25/12/2007 20:15  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Butinka ב-7/1/2008 16:58
 



אין מילים


פשוט אין מילים למה שהולך ... אין לי כוח לשטויות האלה-של שתיהן ! ..פשוט זנות !

יעדכן שיהיה באמת משו מעניין ושבאמת יהיה לי כוח ..

 

 

 

 

 

 

 

בהצלחה לי מחר במיונים ההנהגתיים ! ושום דבר ואני באמת מתכוונת שום דבר בנסיעה לא יסיח את דעתי !

נכתב על ידי Butinka , 16/12/2007 23:56  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעל משופשפת ב-23/12/2007 17:38
 



חרא


לפני כמה ימים ראיתי "הרווק" בערוץ יס סטאר וכל הבנות שהוא הדיח באמת הבנתי מה זה להיפגע ככה... עכשיו אני מבינה את המשמעות של זה .. אחרי שככה נפגעתי... אני מרגישה כל כך חרא

 

לאחרונה ניתקתי קשר עם פול אנשים ... רוצים להיפגש איתי ואני פשוט דוחה את זה ! אין לי כוח לכלום .. פשוט אני רוצה להישאר בבית ... אני מקווה שאחרי שאני יפגוש את אותם אנשים שניתקתי איתם קשר הם יבינו כמה אני אוהבת אותם ושזה לא היה בכוונה ...

אני מרגישה מועקה ... תמיד זה בא במצבי בדידות .. שאני עם אנשים הכל רק מסכה אחת גדולה .. הייתי בתל אביב יום שלישי היה סבבה.. היו כמה דברים שהציקו לי אבל הבלגתי ...שיהנו .. לא אכפת לי כבר מכלום !

 

אני צריכה קצת בצפר נראלי .. לחזור לשגרה .. לחזור קצת לחיים .. אני בשביתה בבית וסתם ... אני צריכה לצאת עם אנשים שרוצים לצאת איתי !!! אני חייבת בדחיפות !

 

הורים שלי הסכימו לי לעשות מוט ! אז אני הולכת לעשות בקרוב בתקווה שזה לא יעלה 4354 שקל ואני נוסעת בסילבסטר לאולטרסאונד  הולך להיות טוב !!!

 

אני כל כך רוצה להיפגש איתו .. אבל לא יודעת .. מצד אחד בא לי מצד אחד לא ... בקשה שמשו יקרה ובקרוב !!! דיי אני לא יכולה ככה יותר !

 

לילה טוב ..

אוהבת את חלק מכם ...

ושוב סליחה מאותם אנשים !

נכתב על ידי Butinka , 13/12/2007 03:56  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Butinka ב-16/12/2007 22:42
 



לדף הבא
דפים:  

3,933
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לButinka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Butinka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)