לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Butinka

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

זהווו


זהו החלטתי ... אין יותר ...

 

אני מתחילה דרך חדשה ... ושוכחת את כל העבר... לא מעניין אותי יותר מכלום ..

 

יכול להיות שבשביל שזה באמת יתממש אני צריכה הפסקה מהשבט קצת ... אחרי חנוכדרום אני כנראה קצת יקח הפסקה....

 

אחלו לי בהצלחה

 

קצת עצוב לי שככה זה נגמר אבל ככה יצא .. אבל סבבה..

 

ג' ? הנה אני באה חחחח  (או נ' או א' חחחחחחחחח )

 

עריכה :וואיי אני ממש מרגישה חרא פתאום .. ממש נפגעתי ...  אני מנסה להחליק ולעבור הלאה אבל לא מצליחה ..

שונאת אותך ...

נכתב על ידי Butinka , 4/12/2007 22:06  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Butinka ב-5/12/2007 00:38
 



ויתרתי +תמונה שלי


אמ.....חזרתי אתמול מטיול פתיחת שנה .. וואי היה כל כך שכונההה חחח מנהלה שליטה!!

ויטלי אני מתגעגעת חחחח

 

הבנתי כמה דברים בטיול הזה והחלטתי לוותר .. שמתי לב לכמה פרטים והחלטתי שפשוט כדאי לוותר .. היא כל כך אוהבת אותה .. אני לא רואה את עצמי פוגעת בה.. אווףףףף עם כולם ..!

 

אמ...... טוב השבוע הזה אני נוסעת למלון .. ביום חמישי אנחנו יוצאים עד יום ראשון או שבת .. עדיין אני לא סגורה על זה.אני לא מאמינה שאני יפספס את חנוכדרום !!!  אני עדיין חייבת לעשות מאמצים ! מקווה שיהיה טוב

 

ויום רביעי יכול להיות אולטראסאונדדדד !!!! יווווו אם ירצה השם (וכדאי לו מאוד שהוא ירצה) אני נוסעת כנראה עם כמה אנשים . כל כך בא לי מסיבה !

 

בגלל שאני כל כך חמודה אז שמתי תמונה שלי :)

 

 תודה לזונה שעשתה לי את העיצוב הבןן זונה הזה !!

 

 

נכתב על ידי Butinka , 2/12/2007 20:32  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלקהה..! ב-4/12/2007 15:48
 



לדף הקודם   
דפים:  

3,933
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לButinka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Butinka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)