לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רגעים של טירוף הם הדבר היחיד שבאמת שומר אותי שפויה. רוצה לחלוק איתכם את אהבתי הגדולה ביותר - הבדסמ.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

חזרתי מהפסקה


יש לי אדון מזה חודשיים.

שמעתי פעם שכינו אותו מלך הסאדו של ישראל.

הוא מבוגר ממני בשלושים שנה. איש מדהים.

מאוד רגיש ומאוד אקסטרימי.

 

מה אנחנו עושים ביחד?

אני הכלבה שלו. כשאני אצלו אני ערומה.

שם בשביל לרצות אותו. הרכוש שלו.

 

כשאני כלבה טובה הוא מכאיב לי

כשאני חצופה הוא מעניש אותי

 

איך קוראים לו? מאסטר.

יש לו גם שם. אבל לי מותר לפנות אליו רק כמאסטר.

 

ביום חמישי הייתי אצלו יצאנו למועדון.

הוא הכאיב לי עד שכבר בכיתי לו שאני לא יכולה עוד

וכשחזרנו אליו הביתה הוא זיין אותי כל כך חזק

לקח לי כמה דקות להסדיר את הנשימה שלי

 

דווקא הפעם הוא זיין אותי בכוס

בדרך כלל הוא מזיין אותי בתחת, מכאיב לי עד שאני צורחת

אבל אני אוהבת כשהוא מכאיב

אני יודעת שזה מספק אותו

ואני שם בשביל לספק את היצרים שלו

המיניים והבדסמים.

גם בשביל לשטוף כלים ולנקות את הבית

אבל לא כל פעם אני עושה את זה.

 

עד כאן לא אקסטרימי.

מה כן אקסטרימי?

מדיקל, מחטים, פיסטינג

פיסטינג עדיין לא עשינו

פירסינג שאני רוצה שיעשה לי.

אני ממש רוצה. בפטמה.

הוא הזמין ציוד לזה ככה שאני מניחה שיעשה לי בעצמו

הוא רוצה גם לתפור את השפתיים של הכוס שלי עם חוט ומחט

 

יש לי עוד למה לצפות.

 

 
נכתב על ידי cagelove , 5/11/2005 10:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  cagelove

בת: 40





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcagelove אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על cagelove ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)