לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גוש!


תרגישו חופשי להגיב!=) רק שקלו מילים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

איך הכל התחיל..


היה היה פעם נערה יפייפיה ומקסימה שכולם אהבו אותה.. חוץ מאחד שרצה אותה רק לעצמו לכן כלא אותה בטירה חשוכה בלב יער אפל עם יצורים מוזרים ששומרים עליה שלא תלך לשום מקום.. חסרת אונים היא מחכה לאביר על הסוס הלבן שיציל אותה... או סתם מישהו העיקר שהיא כבר לא תהיה שם..

לפתע הגיח לו נער שובניסט יפה תואר. חשב לעצמו: "הנה סתם אחת.. אבל חבר שלי רוצה אותה אז נלך להציל אותה..". וככה באש ובמים הציל הנער את הנערה.

 

 

 

הנערה עקבה אחרי הנער שלא הבינה למה אחרי שהציל אותה לא התייחס אליה והיה אדיש כלפיה, הם הגיעו לממלכת הבירה ושם הנערה גילתה שהנער הביא אותה אל האחד שרצה אותה רק לעצמו!..

הנערה לא ידעה מה לעשות!.. הנער נשק לה לשלום וחיבק אותה בצורה שלא הייתה מעלה על דעתה שאחרי אדישות כזו היא תקבל כזה יחס והיא ידעה שבתוך תוכו הנער מחבב אותה לכן היא לחשה לו באוזן: "תציל אותי..".. הנער לא יכל לעשות כלום כי האחד שרצה אותה רק לעצמו הוא חברו הטוב ביותר.. הנערה חשבה וחשבה "מה יציל אותי מהמצב הזה ויגרום לי להיות עם הנער?!".. אז היא הגיעה לפתרון.

הנערה ניסתה הכל..

נערה: "אני לא רוצה אותך!..".

אחד שרצה אותה רק לעצמו: "את תלמדי לאהוב אותי!..".

נערה: "אני בן!..".

אחד שרצה אותה רק לעצמו: "אני אעשה ניתוח לשינוי מין ואהיה בת!..".

נערה: "אני בהריון!.."

אחד שרצה אותה רק לעצמו: "אני אגדל אותו כאילו הוא היה בני!..".

נערה: "אני זונה בשעות הפנאי!..".

אחד שרצה אותה רק לעצמו: "אז זה אומר שאת מנוסה ואני אוהב את זה!..".

 

הנערה התייאשה עד שהיא ניסתה את הדבר האחרון שעלה בדעתה..

נערה: "אני אוהבת מישהו אחר.."

אחד שרצה אותה רק לעצמו: "אפשר להעביר את האנרגיה מבן אדם לבן אחר וככה להתגבר על הקודם..".

נערה :"אתה גיי..".

האחד שרצה אותה רק לעצמו: "אני לא גיי! זה באמת אפשרי! אבל אם את לא רוצה לא צריך!..".

 

וזה עבד וככה התפנה המקום לנער השובניסט והאדיש לנסות לחזר אחרי הנערה..

 

הסוף.

נכתב על ידי אני עצמי ואנוכי העונים לשם מעיין , 17/2/2011 22:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  אני עצמי ואנוכי העונים לשם מעיין

גיל: 35

ICQ: 247281385 

תמונה




4,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני עצמי ואנוכי העונים לשם מעיין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני עצמי ואנוכי העונים לשם מעיין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)