לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Writer's Block


?!Can't a guy just be poetic this days


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2015

הבלוז בא מוקדם הלילה


נוסע בתוך לבן כתום
בעיר הירוקה מהסיבות הלא נכונות
שורות של אנשים זרים
מדברים באלפי שפות שונות
ואני לא מבין מילה
עטוף בכנפיים ובאותות
עטוף בבגדים של אסיר
עם אוזניים מתפוצצות
והריסים לאט נסגרים
והעיניים בתשוקה לאחור מתגלגלות
לא מצליח להסתכל
כשאחרים מגשימים לעצמם חלומות
הבלוז בא מוקדם הלילה
והעשן גורם גם לי להזות
אני לא באמת הייתי בה
אבל מה שעשתה לי העיר הזאת
נכתב על ידי , 24/5/2015 20:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 34

Google: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגוסטבו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גוסטבו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)