לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

..::[FuRiOuS Morphey]::..


לקום בבוקר, להתגלח, לצחצח שיניים, להשתין, להתקלח, לאכול, לקרוא עיתון, ללכת לעבודה, לחזור הביתה ולגלות כי אשתך בוגדת עם החבר הכי טוב שלך - זה מה שלא עובר עליי

כינוי:  Morphey

בן: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2005

ייסורים


אהלן אנשים, מצטער שלא עידכנתי שבועיים, כי פשוט לא הייתי פה.

בכל אופן, אני חולה מאוד: 10 יתושים חגגו עליי שהייתי בטיול באיזור הירקון ועכשיו יש לי תגובות אלרגיות קשות (בצקות, זיהום, חום גבוה).

הלכתי לרופאה שלי אבל היא לא הייתה.

קיבלתי הפניית חירום לרופאה אחרת, אבל היו שם מלאאאאאאא אנשים, אז נכנסתי לאחד אחר אחרי שעה בערך.....

אבל מה הכי עיצבן? חוסר האונים.

חוסר האונים שאתה מצפה שיטפלו בך ושידאגו לך, אבל לא שמים עלייך זין.

אני מת מגירוד, ואור לי בכלל לגעת בזה (לא שאני מגרד).

אני ממש מתייסר, אבא שלי עצבני כבר כל היום (מסיבה לא מובנת) והוא יורד עליי בכל הזדמנות, אימא שלי חולה וכל היום היא רק במיטה, אחותי הבכורה צרחה עליי למה אי אפשר לפתוח קובץ וורד פשוט, אחת אחרת צעקה עליי למה יש לה שקיות בחדר - ובקיצור, שמייח.

אני ממש לא יודע מה לעשות עם עצמי, היה לי יום מחורבן, שיחררו אותי מביה"ס שעתיים לפני בגלל שהעניין התחיל ואני ממש עייף.

אני אשמח לתגובות.

לילה טוב.

נכתב על ידי Morphey , 27/2/2005 22:15   בקטגוריות שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



310
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMorphey אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Morphey ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)