לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורה של כבשה


ברוכים הקוראים את סיפורה של כבשה, מישהי שלא ממש בסדר בראש...אבל חפיף, למי אכפת?

כינוי: 

בת: 34

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

פוסתמונות ספטמבר!!



נועם ואני בשירה בציבור לכבוד תחילת הלימודים 2.9


יותם, אבישי, אביטל ונעה בשירה בציבור

 


אבישי, פיצ ויותם מתחממים ליד האש אצל אבישי, ארוחה לכבוד ראש השנה 11.9



אבישי ויותם עם הנקניקיות והבירה


ירדן ואני :P



תמונת בנות! מימין:נעה, עינב, לימור, אביטל. יושבות :ירדן אני :P


עינב ואני מרקדות


נעה ירדן ואני בולסות מרשמלו


יותם והגיטרה הסקסית של אבישי. כל התמונה זה רארר אחד גדול


תמונת אנשים שנדחפו לתמונת זוגות: עינב, לימור, נועם (עם התחבושות מהניתוח), אבישי, יותם, מיצע ואנוכי

 

יום טוב!




 

נכתב על ידי , 1/10/2007 15:51  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זוכר את ספטמבר?


וגם אם לא הנה מנת ציטוטים שאולי תזכיר להו קצת את החדש המקולל הזה

מה היה לנו החודש?

תחילת שנת הלימודים האחרונה (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

ניתוח לנועם

ראש השנה

סליחות

סיום פסיכומטרי (לא לי!)

סוכות

וכו'

אני מוכנה לפרגן בציטוטים ופוסט תמונות, אין כוח ליותר

אז בואו נתחיל

 

2.9:

איילה:"לומדים פה ואתם קומה ראשונה!!"

מתן:"זה אומר שאנחנו יכולים לעשות רעש גם למטה וגם למעלה!"

 

4.9:

*ליאת:"מי השאישה הזו?"

מתן:"היא מרוקאית! כבר מתחילה איתו במילים בצרפתית aperitif..."

*סיגלית (המורה לאזרחות): "המחברת יכולה להביא אתכם למאה!! אם אתם כמובן מבינים מה שכתוב בה"

*סיגלית:"יש איזה טרנד חדש עכשיו לקבל אזרחות פולנית-"

דן (בצעקה):"יש לך בעיה עם זה?!"

*סיגלית:"אולג? לא מתאים לך אולג"

אולג:"אז תקראי לי איגור" זכור מאין באת ולאן אתה הולך

 

6.9:

מיצע:"קופיקו הוא חייזר?" ברצינות תהומית!

 

9.9:

*סיגלית:"אני לא רגילה ללמד כיתה שנראת כמו הפגנת המונים מול הכנסת!"

*גיורא: "מה עשינו?"

רחל:"שום דבר, אבל אתם משדרים לי רוע!!" וולדמורט מאחוריכם

*רחל:"איזה שלטון היה בבריטניה?"

אבישי:"מה איזה שלטון? שלטון סבבה"

 

10.9:

*אורנס:"מה אתם יודעים על רבי יהודה הלוי?"

דן:"זה לא הדוגמן של פוקס?"

*אורנס:" לשיר הבא שנלמד קוראים 'כותנת הפסים' "

מתן:"עעאלה עיראקים!!"

*אורנס:" הם הביאו שחקנים שלבשו בגדים מימי הביניים..."

נטע:" וינטיג', בעברית"

*ריקי (מורה להבעה ומנהלת בצפר):"תנו לי את הכותרת על הכלב הפירנאי"

מיצע:"כלבלב הו בידי בם בם!"

 

11.9:

נועם: "קבב, קבב, קבב צ'יפס!" נועם ברגע של קאלט משובח! ויש אפילו ריקוד.

 

14.9:

נטע:" אני מדמיינת או שכתוב שם רצוח?" זו אשכרה מילה במורפיקס

 

16.9:

*אולג:"הוא אמר נברא יענו בואו נברא אותו מהר, צ'ק צ'ק-"

בוריס:"שלא יכנס שבת!" רב בוריס ורב אולג על בריאת האדם

*דן:"גם כשעדר בא את אומרת 'בא' אז ככה זה גם אלוהים!" כי הכול נשאר במשפחה

*מיצע:"זה בכלל לא כבל, זה צלחות!" יש הסבר, זה פשוט משעשע יותר בלי.

 

17.9:

ריקי:"פסקה שמציגה דעה, למשל אני חושבת שהשימוש בסמים הוא מצויין ויש לאפשר זאת" מילים כדורבנות!

 

18.9:

*ליאת:"אני לא אמרתי כלום! יש לכם סרטים!!"

נירן:" איזה סרטים?"

ליאת:"כל מיני... סרטי אימה!!"

*סיגלית:"אנשים מסתכלים עליי כאילו אני מדברת סינית ספרותית!"

אולג:"אנחנו מסתכלים על כולם ככה"

 

19.9:

אור:"אני לא הומו! גם החבר שלי אומר שאני לא הומו!!" הומו.

 

20.9:

*אני לא יודעת כלום בהסטוריה! אני לא יודעת מי זה היטלר! אני לא יודעת אפילו מה השם משפחה שלו!"

*אמאשלי:"אני רואה אותם יוצאים! הנה כרס, ואחריה משהו ארוך" אמא שלי מתארת את אבאשלי ויותם יוצאים מהישיבה של הרב אלבז (!!) בסיור סליחות

*יותם:"תיקון כללי זה כמו הגרסה היהודית לאבו-שוקרי, יש תיקון כללי המדויק, המדויק המקורי, המקורי המקורי, המקורי האמיתי!" יותם, ברגע נדיר של גאונות הומוריסטית.

 

23.9:

נעה:" מוטי למה הסתפרת?"

מוטי (אחד מהמורים לאלק', בעבר בעליו של שיער שווה ביותר) "לא הסתפרתי, פשוט נגמרה לי השכירות על הפאה."

 

עד כאן חודש ספטמבר! פוסט הבא תמונות!

 

 

נכתב על ידי , 1/10/2007 14:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,246
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכיבשה שחורה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כיבשה שחורה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)