לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2003

איך מתמודדים עם דעות קדומות?


אנשים נוהגים לחשוב שחייו של פינגווין מחמד הם פשוטים, אך לא היא. הופתעתי לגלות שאפילו במדינה נטולת פינגווינים, אנשים מלאים דעות קדומות מוטעות לחלוטין עלי ועל אחי המתנודדים.
 
בכל, כמובן, אשמה התקשורת. מאיפה לומד האדם המצוי על פינגווינים? מהטיול השנתי בכיתה ו' לספארי ברמת-גן, ומהתקשורת. אילו פינגווינים מסתובבים בתקשורת? לא רבים במיוחד.
 
יש את הפינגווין של לינוקס, שלא עושה הרבה. הוא סתם יושב שם ומוציא לפינגווינים שם של עצלנים כרוניים. בנוסף הוא גורם לכל חברי הדירקטוריון של מיקרוסופט להתנגד לפינגווינים באופן אינסטינקטיבי. חזירים ידעו לעוף כשפינגווין יצולם משתמש באופיס החדש.
 
הפינגווין השני שמוציא את דיבת כולנו רעה, הוא הפינגווין שבאטמן נלחם בו . למה דווקא פינגווין? מה עשינו להם רע? לפחות הם שמו את דני דה-ויטו, שמתאר פינגווין גמוד ושעיר. כולם יודעים שפינגווינים לא שעירים, ולכן הנזק אמנם גדול, אבל לא גדול במיוחד.
 
ועכשיו הגענו לפינגווין השלישי. הפינגווין שבגללו אפילו קטי בעצמה, כל הזמן מנסה לשכנע את פנחס שאני חורש מזימות ומתכנן להשתלט על העולם. היא כל כך משוכנעת בזה, שהיא לא שמה לב שמי שבעצם חורש מזימות ומתכנן להשתלט על העולם זה מוריס, החתול הג'ינג'י שלה. היא לא מבינה שהעובדה שהוא ישן 22 שעות ביום על הממיר של הכבלים ואוכל בשתיים הנותרות היא רק כיסוי, ובעצם הוא שפיון צמרת שמכין תוכנית השתלטות מפורטת. אחרת איך זה שהוא כל כך שמן?
 
וכל זה בגלל שהיא עדיין תחת הרושם ההרסני הכביר שהותיר אחריו הפינגווין חסר השם, ההבעות ומיתרי הקול הזה. מעולם לא הושמצו רבים כל כך ע"י דמות פיקטיבית כל כך.  כל ההישגים הרבים שהשגנו בהפיכת חליפות והילוך מהדס למיין סטרים קרסו באחת, בגלל "הפינגווין" המרושע הזה. הרי ברור לכל מי שעיניו בראשו שמדובר בתרנגולת שרק התחפשה לפינגווין.
 
אבל לא. הנזק נגרם. ומאז אנשים נזהרים מאיתנו מאד, אפילו פה, ובמקביל מאפשרים למוריס להשתלט על העולם כשהוא משתמש בנו כתירוץ זול. כשהתוכנית שלו תצליח, ואתם כולכם תצטרכו רק להחליף חול בארגז שלו כל היום ולרפד לו את המלמעלה של הטלוויזיה, אל תבואו אלי בטענות בבקשה. אני הזהרתי.
נכתב על ידי רחבאל , 30/9/2003 21:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)