לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2003

שגרת חייו של פינגווין מחמד


לא קל להיות פינגווין מחמד. בהתחלה חשבתי לנטוש את פנחס לאנחות (למה רק לאופירה מותר?) ולמצוא קרחון לגור עליו. הקרחונים היחידים שמצאתי לא היו ראויים למגורים. היה אחד סגול שנראה כאילו יש לו פוטנציאל. טיפה צבע, קצת סיד, והוא יהיה סביר לעיתות דחק כגון אלה. אבל ילד חצוף החליט שהוא רוצה דווקא בטעם דובדבן וקנה אותו.
 
הייתי צריך לשעשע את עצמי. הרי פנחס בעבודה כל היום, ואני לא יכול להסתובב סתם כך ברחוב. ניסיתי פעם, ולמרבה הצער פקח מהעיריה החליט שאסור לי להסתובב לא קשור, וניסה לתפוס אותי ולקחת אותי למקומות שפקחים מהעיריה לוקחים אליהם פינגווינים. נהגתי להסתכל בטלוויזיה בעניין (אני הכי אוהב את הכושיות השמנות שרבות עם אמא שלהן בריקי לייק), אבל מאז שפנחס החליף את הטלוויזיה שלו באחת פלצנית אני לא מצליח להדליק אותה.
 
ניסיתי לבשל, אבל כלי המטבח לא ממש מיועדים לפינגווינים. הם גבוהים מדי ואני לא מגיע. רציתי לקרוא, אבל פחדתי שפנחס יגלה שאני מסתכל לו בספרים. פינגווינים לא אמורים לדעת לקרוא, הרי, ואני לא רוצה שפנחס יצא איתי לסיבוב הופעות.
 
אז לא נשאר לי הרבה. קצת לשמוע רדיו, קצת להסתכל מהמרפסת על העוברים ושבים, קצת להרהר במר גורלי,וקצת לנהוג באוטובוס.
 
מצאתי אוטובוס בשכונה לילה אחד. חיכיתי לידו שלוש דקות תמימות ואף אחד לא בא, אז החלטתי שהוא נטוש ולקחתי אותו לסיבוב. אחר כך החניתי אותו בצד השני של השכונה, ומאז אף אחד לא בא לקחת אותו. ככה זה עם אוטובוסים נטושים. אני לא יכול לקחת נוסעים, כי אנשים נורא נבהלים כשהם רואים פינגווינים נוהגים באוטובוסים, אני נהנה מאד לנסוע איתו כה וכה ברחובות העיר. בחורף זה הכי כיף, כי אני יכול להשפריץ על אנשים.
 
בחורף שעבר נסעתי לי ברחובות תל-אביב, בדיוק ביום שבו קטי ופנחס אכלו סושי לכבוד היומולדת של פנחס שהיה בחורף שעבר. קטי הגיעה מביתה הרחוק עד לסטימצקי שליד העבודה של פנחס, וממש שם על המדרכה חלפתי על פניה בעוז והשפרצתי עליה בחדווה. ידעתי שזו היא, בטח שידעתי. הגיע לה, כי היא חושבת שאני מרושע. היא ניסתה לשכנע את פנחס שאני נוהג באוטובוס ומשפריץ על אנשים ברחבי תל-אביב, אבל הוא לא האמין לה. באמת, מי שמע על פינגווין שנוהג באוטובוס ומשפריץ על אנשים?
 
הודיעו בתחזית שמחר צריך לרדת גשם. אולי יהיו שלוליות ואני אוכל לצאת מחר לעוד סיבוב השפרצות. הידד!
נכתב על ידי רחבאל , 1/10/2003 22:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)