לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2003

תכנונים


החלטתי שהגיע הזמן להכיר קצת את הסביבה מקרוב. כמה עוד אני יכול לשבת בבית של פנחס, לראות טלוויזיה, לשחק עם האוכל ולנהוג באוטובוס שלי בחוצות העיר? מספיק! פינגווין צריך גירויים אינטלקטואליים חזקים מזה כדי להשאר חיוני.

 

אני אצא לי לטיול אופניים. ובטיול אעבור לי ממקום למקום, אלמד את מנהגי האנשים המקומיים, אקשיב לשיחות כמוסות שלהם (וארשום הכל בנוקדנות, כדי שאוכל לדווח ביומן נושא פרסים זה, כדי שהיומן יקבל פרס מתישהו) וכמובן אנוח ואצבור כוח. אם לא אנוח ואצבור כוח, איך אוכל להתמודד עם המשך השהיה פה כפינגווין המחמד של פנחס?

 

היום אני אתחיל בהכנות. אני צריך להשיג אופניים, תיק קטן שאפשר לשים בו דברים וגם תיק אוכל בשביל סנדוויצ'ים ופירות. ההתלבטות הקשה שלי כרגע היא לגבי תיק האוכל. האם אני רוצה כזה עם נערות הפאואר פאף עליו, או כזה עם פו הדוב? אני לא כל כך אוהב את הבנות האלה, וגם הדוב הזה תמיד עיצבן אותי. אני חושב שאני אצטרך למצוא תיק אוכל עם תמונה של דקסטר עליו. זה הפתרון הכי טוב.

 

אחר כך אני אלך לחנות עודפים של אופניים, ואבחר אופניים שהשתמשו בהם רק ביום כיפור והחזירו. אני חושב שהצבע האדום יהלום אותי היטב. אני אצטרך אופניים שמתאימים לגובה שלי, כמובן. מזל שפינגווינים וילדים קטנים שרוכבים על אופניים רק ביום כיפור הם בערך באותו הגובה.

 

תיק לשים בו את חפצי ההגיינה שלי ושאר עניינים כבר יש לי. לפנחס יש תיק נאה בצבע ירוק בקבוק שהוא לא משתמש בו מאז שהפסיק לבקר באוניברסיטה. ממילא הוא לא מצא שם בנות, אז למה לו להמשיך ללכת? התיק הזה יתאים לי בול. הוא קל, מחולק לתאים, ובעיתות מצוקה אני יכול להתחבא בתוכו מהגשם.

 

הו, איזו התרגשות! טיול! אופניים! שאעשה במו עצמי! הידד!

נכתב על ידי רחבאל , 13/10/2003 07:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)