לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2003

בודקים את מזג האוויר


פינגווינים הם חובבי מזג אוויר ידועים. במובן הזה, נפלתי טוב מאד על פנחס. פנחס הוא חזאי חובב לאטנטי. יש לו בסלון ברומטר מהודר, שמראה את לחץ האוויר, הלחות באוויר וכמובן גם את הטמפרטורה. מדי ערב הוא ניגש לברומטר, נוקש קלות באצבעו על הפלסטיק שמכסה את השעונים, ובודק מה מזג האוויר. לרוב הוא אומר "עדיין לא חורף". לפעמים הוא גם אומר "שוב לא יורד גשם".

 

בניגוד לפנחס, קיימת חבורה גדולה ושמחה של חזאים חובבים אמיתיים! הם לא מספקים בברומטר נאה על הקיר, אלא מצטיידים במפות סינופטיות רבות, ותמיד צופים אירועים משמחים לרוב. לכל אורך הסתו הם צופים גשם בעוד שבוע וחצי, ולכל אורך החורף הם צופים שלג בירושלים בעוד שבועיים. אפשר למצוא את קורותיהם בלינק שנתתי בצד שמאל של העמוד, או גם פה.

 

למה אני מספר עליהם? ובכן, אחד מהחזאים הקבועים בפורום, פיתח מודל משלו לחיזוי מזג אוויר. המודל הזה מביא גאווה לליבו של כל פינגווין, כי אכן זהו מודל הפינגווינים לחיזוי מזג אוויר! כן כן! ניתן למצוא תחזיות רבות ומרגשות ע"פ המודל הזה, שצובר פופולאריות רבה עם הזמן. הנה כמה דוגמאות:

 

תחזית ארוכת טווח לסתו הנוכחי.

תחזית לעיר באירופה ע"פ המודל.

תחזית עם מגע של בית.

 

מאז שנוסד המודל, אני עוקב בקפדנות אחרי כל עדכון ועדכון, ואחרי דבריו של מפתח המודל. לפני הטיול הגדול אני כמובן מצפה להתעדכן בתחזית החדשה ע"פ המודל, וזאת כדי שאדע אם אני צריך לקחת מטריה או לא. אני לא אוהב מטריות יותר מדי. תמיד כשיש רוח אני מאבד שיווי משקל איתן, נופל ונחבל במקור. טוב, אני אסתפק בשכמיה שלי. אולי אני אקנה עוד אחת, בצבע זוהר יותר.

נכתב על ידי רחבאל , 15/10/2003 17:44  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)