לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2003

סדר בבלגן


עברתי לי בין הבלוגים השונים פה באתר, ושמתי לב לכמה תופעות. הראשונה - רובם המכריע של הבלוגים מתעלמים מקיומי. זה מעליב (ותודה לפ. הקוגניטיבית שלא התעלמה ממני כלל וכלל). התופעה השניה והבולטת מכולן - קשה מאד למצוא בהם דברים שנכתבו פעם. אחרי שהתגבשה בי הידיעה הזו נחרדתי לי. איך מישהו שנכנס ליומן שלי רק עכשיו ידע מה זה "מיצמיצמיצ"? ומאיפה המבקרת הבאה תדע באיזה צבע האופניים שלי?

 

אולי פעם אני אתחנף לפנחס רבות שיבנה לי אתר במיוחד בשבילי, שבו הכל יהיה מסודר להפליא וגם ממויין היטב. הייתי מבקש ממנו כבר אבל אני יודע שהוא יסתכל ביומן שלי ויגיד "200 כניסות? ובטח 150 מהן זה אתה שעושה ריפרש כל הזמן? בשביל זה אני לא אצא מהבית אפילו!"

 

"אבל אתה ממילא יכול לעשות את זה מהחדר פה, אתה לא צריך לצאת מהבית!"

 

"פחחחח"

 

"מיצמיצמיצ! "

 

בקיצור, יקח זמן עד שפנחס יארגן לי את www.rechavel.com. עד אז החלטתי לעשות מה שבכוחו המועט של פינגווין מחמד לעשות. אני אכין לי תוכן עניינים ואולי גם מילון פעוט פה בדיוק, ואשים אליהם לינקים מהצד. כל פעם שיגיע הזמן, אני גם אעדכן אותם. וכך קוראים חדשים שבודאי יבואו בהמוניהם (כדי לשכנע את פנחס שכדאי לו לטרוח עבורי אני צריך לפחות 250. ואולי אפילו 280!) יוכלו להבין בדיוק מי נגד מי ולדעת מה קרה עוד ממקודם.

 

נכתב על ידי רחבאל , 18/10/2003 17:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)