לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2003

ימגוזים


היום במהלך משחק ארץ-עיר סוער בין פנחס לקטי, יצאה האות י'. הם ניחשו את כל המילים הרגילות, חוץ מזה שבדומם לפנחס יצא "ימגוז". קטי ופנחס הסכימו שניהם שזו מילה מעולה, ושפנחס צריך לקבל עליה 20 נקודות ולא 15.

 

רק אני נותרתי בדד בתמיהותי. מה זה ימגוז? חשבתי שאולי זה תנור זעיק לאמבטיה, ואחר כך שיערתי שהימגוז היא מחבת שלא מתאימה לכיריים קרמיות. אני חושש שאף אחד מאלה לא נכון.

 

עכשיו אני בטח לא אוכל להרדם עד שאני אגלה מה זה. אוף.

נכתב על ידי רחבאל , 29/10/2003 18:16  
110 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)