לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2003

ספורט אתגרי


היום פנחס ביקר בבלוק-בסטר לפני שחזר הביתה אחרי ארוחת הערב. הוא קנה סוף סוף את המטריקס 2, ואולי עכשיו הוא יפסיק להגיד לי "לקנות את המטריקס 2 או לא? נכון שהוא הרבה פחות טוב מהראשון, אבל את הראשון כבר יש לי. מה, לא תהיה לי סרייה? חוץ מזה, אם אני אקנה את 2 אזג לא תהיה לי ברירה ואני אקנה גם את 3 כשהוא ייצא. אז לקנות את 2 או לא? נו? לקנות? לא? מה לעשות?" אני בדרך כלל פוטר אותו ב"מיצמיצ" ופונה לענייני. עכשיו הוא יפסיק לנדנד לי. וגם אני אוכל לראות את הסרט סוף סוף, פנחס אף פעם לא לוקח אותי לקולנוע.

 

הוא מתכנן לראות את המטריקס 3 בקולנוע של העשירים, ובטח גם לשם הוא לא יקח אותי. מה, אם משלמים 100 שקל לכרטיס, אי אפשר לקנות גם כרטיס לפינגווין המחמד האיכותי שלך? קמצן מגעיל ומסריח. לפחות הוא הביא את XXX שנוכל לראות במערכת קולנוע ביתית הפלצנית שיש לו.

 

אצל פנחס בבית הסלון מסודר ככה. יש טלווויזה במקום אחד, לידה רמקולים, לאורך קיר שמאונך לקיר של הטלוויזיה יש ספה, ובדיוק בדיוק מול הטלוויזיה יש כורסת עור איכותית. מאחוריה יש עוד כמה רמקולים. לפנחס יש הרבה יותר מדי רמקולים בבית. הכורסה היא המקום האידיאלי לראות סרט אצל פנחס בבית, הרמקולים במיוחד כדי שמישהו בגובה 1.60 שיושב בכורסה ישמע הכי טוב שאפשר. למה 1.60? אוה.

 

אף אחד אסור לשבת עליה. זה מאד מוזר ואני לא מבין לגמרי למה, אבל כל פעם שאני מתקרב אליה פנחס צועק "לא! לא! זו הכורסה של שלומית! אל תיגע בה!". שלומית זו הידידה ההיא שלו שהביאה לו את הסיר הנאה שביליתי איתו פעם לילה במרפסת. גם פנחס לא נוגע בכורסה הזו אף פעם. הוא תמיד יושב על הספה. כששלומית מגיעה לבקר ולברר מה שלום הסיר שלה היא יושבת בכורסה. ואוי ואבוי לפנחס אם יש עליה קצת אבק!

 

אני לא מבין בדיוק למה פנחס שומר בבית שלו את הכורסה של שלומית. הוא יכול היה לשים אותה בחדר צדדי נניח ולשים במקומה כורסה אחרת. אבל לא, זו הכורסה של שלומית וזהו. אז הוא רואה טלוויזיה כשהוא יושב על הספה, ואני יושב על הרצפה ליד הכורסה. לפעמים אני מביא את השרפרף הזעיק ויושב עליו. שום תנאים אני לא מקבל בבית הזה, בחיי.

 

לכבוד טריפל X הוצאתי את השרפרף הזעיק ממרפסת המטבח. סרטים איכותיים צריך לראות בתנאים אופטימליים. פנחס הביא עוגיית שוקולד תפוז מעולה (לרוב הוא מייבש אותן, אבל אתמול יצא לו בדיוק) והתחלנו לראות את הסרט. סרט מדהים! ענק! מופלא! פעלולים שרק גאון פעלולי כמו וין דיזל מצליח לבצע. פנחס התלהב מהסרט הרבה פחות ממני. הוא לא מבין שום דבר, כרגיל. הוא חושב שרק בגלל שהעלילה קלושה והפעלולים מטופשים ואפשר לנחש שעה וחצי מראש מי הסוכנת החשאית ושוין דיזל מעדיף פונטיאק ותיקה על פרארי חדשה זה סרט דפוק. הוא לא יודע שזה בדיוק מה שהופך את הסרט לסרט מכונן.

 

מחר אני אקח את האופניים האדומים שלי ואנסה לבצע איתם פעלולים. יש פה ליד הבית גשר שאני אוכל לקפוץ ממנו. אני אצטרך להשיג מצנח זעיק. למישהו יש במקרה? אולי אני אתפור אחד מנוצות ינשורים. זה יהיה מצנח עם ימגוז.

נכתב על ידי רחבאל , 1/11/2003 00:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)