לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2003

ינשור תועה, מסכן וגלמוד


בימים האחרונים הגיעו אלי דיווחים שיש ינשור גלמוד שמסתובב בין הבלוגים ומחפש את דרכו הביתה. יכול להיות שזה הינשור שנהג לשבת על המעקה של המרפסת של קטי ולהגיד הוץ הוץ בעצב, שנעלם לו לפתע לאחרונה.

 

ינשורים הם ציפורים חברתיות מאד, הם לא מסוגלים לשעשע את עצמם לבד כמונו הפינגווינים. הם גם יצורים ביתיים שמפחדים בסביבה חדשה ולא מוכרת. לכן צריך לעזור לינשור המסכן לחזור הביתה. אל תנסו לתפוס אותו, כי הוא רק יבהל וינסה לברוח. במקום אפשר להרגיע אותו ע"י הטריק הידוע של זימזום שיר של צביקה פיק. אחרי שהוא ירגע אפשר לקרוא לי ואני אבוא לקחת אותו. אם אתם מצליחים לזמזם בכזו איכותיות שהוא יפול מעולף מעונג, תוכלו לשים אותו בקופסה זעיקה ולהחזיר אותו אלי.

 

אני מקווה שבעזרתכם האדיבה נוכל להחזיר את הינשור לחיק משפחתו. ואני בעיקר מקווה שהוא לא ימצא דרך לצאת מהאתר הזה ולהגיע דרך לינקים לאתרים אחרים. אם הוא יעשה את זה, יהיה לי הרבה יותר קשה להחזיר אותו. קטי קצת מודאגת, ומבטיחה שמוריס לא יתעטש עליו יותר לעולם.

 

תודה.

נכתב על ידי רחבאל , 1/11/2003 10:22  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)