לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2003

הגיע הזמן לתשובה כנה


כמויות גדולות של קוראים (הידד! הגעתי ל-1,000 היטים! עוד 9,000 ואני אהיה רישמית הפינגווין הכי מפורסם בעולם!) התלוננו באזני שאין להם מושג מה זה תירס-ספורט. אני חייב לציין שאני מעט מופתע מחוסר ההבנה בהלכותיו של עולם הממתקים המודרני.

 

כזכור, בראשית היה הקרמבו. היה בו ביסקוויט, היה בו קצף ביצים והכל היה מצופה בשוקולד. הקרמבו הצליח הרבה יותר מהמצופה (משחק המילים המטופש הוא מקרי בלבד) לא בגלל טעמו העילאי או בגלל שכשמניחים אותו על השולחן ומוחצים אותו עם כנף ימין הוא משמיע רעש ממלא סיפוק, אלא בגלל שהוא היה בצורה נאה ומוארכת ומצופה בשוקולד. אנשים רבים אוהבים קרמבואים. מפרסמים עליו מאמרים, יש עליו דיונים ארוכים ופילוסופיים, ויש אפילו אנשים שמבצעים בו מעשים מגונים ביותר.

 

היו כאלה שזיהו את הפוטנציאל הכלכלי בממתק מוארך ומצופה שוקולד, והחליטו להתחרות בקרמבו. הם אלה שהמציאו את ביצות ההפתעה של קינדר. הביצות האלה השתמשו בעקרונות שהפכו את הקרמבו להצלחה מסחרית, אבל הרחיבו אותו בכך שהחליפו את התוכן המשמים של הקרמבו בהפתעה אמיתית ומרגשת שצריך להרכיב ואז לשים על המדף. רבות הן חברות ההי-טק בארץ שמדפים רבים מלאים בהפתעות שהגיעו מביצות קינדר. לרוב המדפים האלה מונחים ליד מקום עבודתו של אדם, שאם יבלגנו לו את ההפתעות (נגיד, יכניסו את החתול הפתעה הזעיק לבלנדר הפתעה הזעיק-מעט-פחות בזמן שהוא לא שם) הוא ישתגע ויאיים באלימות עד שיחזירו את הכל בדיוק למקום כמו שהיה קודם. אפשר להחזיר את הכל למקום, ואפשר גם לזרוק מגבת על המנורת קריאה שלו. בשני המקרים הוא יפסיק להיות מוטרד מהביצות הפתעה.

 

החידוש האחרון בתחום הממתקים-המוארכים-ומצופים-בשוקולד הוא דובי ההפתעה. הם כל כך מסתוריים שלא הצלחתי לגרום לפנחס למצוא את האתר שלהם באינטרנט. אפשר להשיג אותן בחנויות השוקולד המובחרות, ובמיוחד בזו שליד הסטימצקי שליד העבודה של פנחס. זהירות - אני עלול לעבור שם עם האוטובוס שלי ולהשפריץ על הקונים. דב הפתעה הוא בדיוק כמו ביצת הפתעה של קינדר, רק שהוא בצורת דב ולא בצורת ביצה. כשמכרסמים אותו מגלים בפנים אריזת פלסטיק זעיקה, ובתוכה הפתעה מרגשת.

 

יש בתוך הדובים האלה המוני הפתעות. יש פאזל עם תמונה של גמדים, ופאזל עם תמונה של כלבלבים ואפילו פאזל עם תמונה של חתול ישן. יש להם גם כל מיני בובות להרכבה, כשהסרייה הבכירה של כל הבובות היא כמובן ירקות הספורט.

 

בדיוק ביום שהשפרצתי על קטי עם האוטובוס שלי, היא קנתה לפנחס דב הפתעה לכבוד היומולדת שלו. בתוך הדב היתה עגבניית ספורט. עגבניית ספורט זו עגבניה שמשחקת טניס עם מחבט כחול. בסרייה יש גם גזר ספורט, תירס ספורט שאני קיבלתי במו עצמי, ובצל ספורט. אם למישהו במקרה יש ירקות ספורט, נא להודיע לי.

נכתב על ידי רחבאל , 8/11/2003 18:25  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)