לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2003

התלבטות מהותית


חזרתי מירושלים ללא אירועים מיוחדים. 14 הינשורים נחפזו מאד לברר מה שלומו של צביקה פיק ולמה הוא שר משונה לפני כניסת השבת. ינשורים הם לא שומרי שבת, אבל הם לא בטוחים אם צביקה פיק שומר או לא, והם רצו להציל אותו כשעוד אפשר.

 

בבית פנחס התעניין מה שלום קטי ורעואל הזעיק ואם הוא אוכל את כל האוכל שנותנים לו ויודע כבר לסדר את החדר, ואם במקרה מתוך משובת נעורים גורב גרב אחת ירוקה ואחת צהובה. דיווחתי לו דיווח מפורט ומלא, ואז סיפרתי לו שקטי ביקשה ממני תמונה כדי שתוכל להראות לרעואל גם כשאני לא מבקר אותם. היא יודעת שלא תמיד קל לי להגיע לשם, במיוחד שהיא ראתה את כל הינשורים ונזכרה שבחורף ינשורים לא אוהבים לעוף כי קר להם, ובמקום הם מעדיפים להתקבץ מעל ארובה של בר אופנתי, לנשום אדים מהארובה ולהתנודד לצלילי המוזיקה שבוקעים ממנו.

 

פנחס אוהב מאד גאדג'טים. יש לו אפילו פנס אולטרה-סגול זעיק, שכשמאירים עלי איתו אני זוהר בחושך. עכשיו הוא שוקל לקנות גלובוס מסתובב שמרחף באוויר כל הזמן. הוא מאד מוזר. לכן הוא הוציא מיד את המצלמה הדיגיטלית המשוכללת שלו, שיודעת לבד אם בוקר או לילה, והיא אפילו מספיק חכמה שהיא יודעת להוריד 5 קילו מהמצולם אם הוא בדיוק אחרי האוכל ומעט נפוח.

 

הוא צילם ארבע תמונות שלי, אבל קשה לי להחליט איזו לשלוח לקטי שתדפיס ותשים מעל המיטה של רעואל. בגלל שיש כל כך הרבה אנשים טובים ואיכותיים שקוראים את היומן שלי(כן, אני מתכוון בדיוק אליך), אני אשמח לקבל עזרה להחליט מה התמונה המוצלחת ביותר.

 

התמונה הראשונה - פרופיל ימני כשאני מביט במבט החודר המפורסם שלי:


 

תמונה שניה - פרופיל ימני תוך כדי עיפעוף אינטלקטואלי:


 

תמונה שלישית - פרופיל שמאלי:


 

תמונה רביעית ואחרונה - פרופיל שמאלי, בעיפעוף:


נכתב על ידי רחבאל , 21/11/2003 19:58  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)