לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2003

הבעות פנים


אמנם עוד לא עזרתם לי לבחור את התמונה המוצלחת מכולן (כל אחד אוהב תמונה אחרת! מה זה?), אבל היו מי שהגדילו ועשו ופנו אלי באופן דיסקרטי כדי להזהיר אותי. מסתבר שבנוסף למעריצה הסודית שיש לי שכל הזמן מנסה לנשק אותי מרחוק, יש גם כמה צלמים שרודפים אחרי ומצלמים אותי בכל הזדמנות. האנשים הדיסקרטיים שלחו לי כמה תמונות כאלה, כדי שאני אדע שאני יכול לסמוך עליהם שהם ישמרו עלי. זה מאד יפה מצידם.

 

בגלל שאני פינגווין מחמד תקשורתי, ובגלל שבסופו של דבר צד שמאל הוא הצד המוצלח שלי, רוב התמונות הן שלי מדבר ומקשקש עם הסובבים: Q< . אפשר לראות שאני שלם עם עצמי בתמונות האלה. הנה, גם פה: Q< . התמונה הזו צולמה בדיוק כשיצאתי מחנות האופניים עם האופניים החדשים שלי. אפשר לראות ברקע בקטן את הפעמון אומר "גלינג!" .

 

יש גם תמונות שלי במצבים קצת פחות ידועים. היתה תמונה אחת שבה אני שותק: Q> . אני לא זוכר איפה היא צולמה, אבל יכול להיות שאני פשוט לועס בשניה שצולמתי.

 

יש גם שתי תמונות שצולמו בערב ההוא שביליתי על המרפסת של פנחס, בהתמודדות עם איתני הטבע.

 

הנה התמונה שבה אני מפהק: Q(   

 

ופה התמונה שלי כשאני ישן לגמרי. אפשר לראות שהטבע דאג להסוואה, וכשאני ישן אני לא שונה בהרבה מציפורים ישנות אחרות: O> .

 

כל התמונות האלה הזכירו לי תמונה שעדיין יש לי, שאבא שלי צילם כשהייתי מאד פעוט. כבר שם רואים שאני דברן לא קטן. q<  .

נכתב על ידי רחבאל , 22/11/2003 11:26  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)