לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2003

שיפור הבקשה


Floem המעולה ביקשה קישור לתמונות ששמתי בבקשה המאד מביכה שביקשתי למטה. קודם נורא שמחתי שהיא מבקשת קישור, ואז נזכרתי שאני לא יודע מה זה קישור ואיך עושים קישורים לתמונות וכמעט פרצתי בבכי.

 

למרבה המזל פנחס הגיע לפה, והוא מבינן גדול במחשבים. תפסתי אותו בכניסה הביתה ליד השירותים:

 

- מיצ, מיצמיצמיצ!

- רחבאל, מה קרה? הכל בסדר? אתה נראה נרעש.

- מיצמיצ, מיצמיצמיצמיצ!

- עוד פעם אתה מסתבך עם האינטרנט? שניה, אני בא לראות, רק תני לי להוריד את הערדליים שלי.

- מיצמיצ?

- נכון, אבל אמרו שאולי יזרקו ביצי פינגויינים ורציתי להיות בטוח.

 

הוא ניגש למחשב, ותוך שניות סידר את הבקשה שלי כך שכל אחת התמונות תהיה לינק. בנוסף הוא גם לימד אותי מה לכתוב כדי שזה יהיה ברור לגמרי. אז ככה, שניה, איפה הפתק שהוא השאיר לי? אה, כן.

 

התמונה הראשונה, הזו:


נמצאת ב- http://www.extrafeatures.com/srv/img3/penguin1.gif

זה הטקסט שצריך לשים בתוך ה- . הוא אמר שהוא לא יסביר לי איך לכתוב את כל השורה ביחד, כי השילוב של עברית, אנגלית, ספרות וסימני פיסוק כל כך מבלבל מחשבים, שהם עוד ידרשו מההסתדרות להכניס אותם לשביתה.

 

התמונה השניה, זו:


נמצאת פה: http://www.extrafeatures.com/srv/img3/penguin2.gif

 

הודיתי לו מאד ואז כשהוא פנה ללכת משכתי לו במכנס ימין ואמרתי לו "מיצמיצמיצ". הוא מיד סידר שגם התמונה הכל כך משמחת שהקיפוד שלחה לי תופיע לי בצד. אני מאד אוהב שמקדישים לי כזו תשומת לב ומציירים ציור במיוחד בשבילי.

נכתב על ידי רחבאל , 22/11/2003 19:39  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)