לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2003

תודה תודה תודה


הידד! מיצמיצ! מיצמיצמיצ! האח!

 

כבר מזמן לא שימחו אותי ככה כמו שכמה אנשים טובים ומצויינים פה שמחו אותי! הידד!

 

אני אודה להם עכשיו אחד אחד ובפרטנות, כשאני מראש מתנצל על סדר התודות. קשה לי לזכור מי היה ראשון, כי אתם כל כך רבים ומשמחים. אני אסדר אתכם לפי מספר היומן שלכם. כן, זה נראה לי הוגן. מיצמיצמיצ!!

 

ראשית תודה לג'רום_ק, שהיה מסתורי להפליא לגבי עד ששם את התמונה שלי אצלו ביומן ושימח אותי עד מאד. עכשיו כשדגי הבריכה הפכו למצרך לא מבוקש, אספתי לי הביתה כמות גדולה של דגים כאלה (פינגווינים לא מקבלים סרטן של אנשים, ואנחנו גם לא הולכים למעצבי שיער אף פעם) והקדשתי לו כמות גדולה של מושטים. ג'רוםק, הארוחות שלי בשבועיים הקרובים הן למענך.

 

השני הוא אבסולוט היקר. כבר מזמן שמתי עליו עין כמשקה איכותי, ועכשיו מסתבר שגם היומן שלו איכותי עד מאד. קצת מוזר לי שבקבוק משקה אלכוהולי כותב יומן, אבל אני מניח שמספיק אלכוהול יכול לעשות את זה אפילו לבקבוק משקה.

 

השלישית היא סוס (פנחס ביקש שאני אכתוב פה "הבא בתור הוא סוס" ונורא גיחך בגלל זה. אני לא כל כך יודע למה, אבל זה בטח עוד אחד ממשחקי המילים המטופשים שלו שהוא כה מפורסם בהם ושמשיגים לו את הנשים האיכותיות שבחבורה). התעצבתי לליבי כשסוס סיפרה לעולם שהיא יוצאת לחופש, אבל אתמול היא חזרה! הידד! ולא רק ששמה לכבודי כפתור - היא גם כתבה לי שיר! הוי, איזו סוס מוצלחת. אם הייתי אחראי על למלא את האבוס שלה, הייתי דואג לה לחציר איכותי במיוחד, וגם לקש אקסלוסיבי שהגיע הישר מדרום אפריקה.

 

ואחרונה חביבה היא כמובן Floem המעולה, שגם טרחה ללמד אותי שאני צריך לשים קישור בכל תמונה כדי שידעו איך לשים אותן. שימו לב שהיא טרחה ועבדה ועמלה כדי שהתמונה תהיה מעט זעיקה יותר ולא תפגום לה בעיצוב של הבלוג. בצירוף מקרים מופלא, מעט אחרי שהיא שמה את הצילום שלי, הם קנו אוטו חדש. ללמדכם שיש מי ששמים חמסות, ויש מי ששמים פינגוויני מחמד. אני חושב שמגיע לה שכולנו נעשה לה הפתעה ונגיד לה מזל טוב: 3 4 ו:

 

מיצמיצמיצ!!

 

הונורבל מנשן מגיע לרומיאו החתול, שהתלבטה אם לשים את הצילום שלי אצלה או לא. בסוף היא שמה אותו לתקופה קצרה ואז הורידה, מסיבות השמורות עמה, אבל עדיין יש לה פינה חמה אצלי בלב, כי רואים שאיכפת לה. מיצמיצ גם לך.

 

תודה לכולכם!

 

לא הודיתי אישית לאלה ששמו את אחד התצלומים שלי בלי לינק, כי אין לי דרך לדעת מי אתם וכמה אתם. תודה רבה גם לכם, וגם אתם תזכו בסגולות שצילום של פינגווין מספק, כמובן. השיניים שלכם יהיו חזקות יותר, ועור הפנים יתבהר מעט. הידד!

נכתב על ידי רחבאל , 26/11/2003 08:05  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)