לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2003

עוד תודות למי שמגיע לו


מאז התודה הנרגשת שלי הבוקר לכל אותם אנשים יקרים ששימחו את ליבי מאד, הגיעו עוד אנשים שמגיע להם לקבל תודה פינגווינית שוצפת.

 

תודה למוזיקוהולית, שמנסה ללמוד פינגווינית ולדעתי מתקדמת מאד מאד יפה למישהי מתחילה.

 

תודה גם לאיריס, שאמנם מוזר לי שהיא מאשימה אותי שאני פיקטיבי (איך פינגווין מחמד יכול להיות פיקטיבי?), אבל עדיין היא שמה תמונה אצלה וזה נחמד מאד.

 

תודה מיוחדת עם עיטורים, פרנזים וגדילים לקיפוד יקירתי, שטרחה וציירה במיוחד בשבילי היפופוטמים חינניים ביותר שאני מתחבא מאחוריהם. אני מאד מעריך את ההשקעה. תשאלי את פנחס, הוא יספר לך כשראיתי את הציור בפעם הראשונה נעמדתי המום, ואפילו "מיצ" אי אפשר היה להוציא ממני. אולי פעם אני אספר לכם את הסיפור עלי ועל ההיפופוטמים.

 

וכמובן תודה ללוי לב שוקרון היחיד, שממשיך לעורר בדיווחי מזג האוויר המפורסמים שלו את המודעות הציבורית לפינגווינים, ומפיץ ברחבי העולם את שמנו הטוב. אני רק חוזר ומדגיש שאנחנו לא זורקים ביצים על אף אחד.

 

ולמעריצתי האחת והיחידה - מיצ מיצ, מיצמיצמיצ.

נכתב על ידי רחבאל , 26/11/2003 22:46  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)