לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2003

אני רוצה דרקון


היום בזמן שביליתי לי צהרים עם עצמי, כי פנחס הלך לאכול קוסקוס אצל אמא שלו, חיפשתי תחנות ברדיו. בתדר 100.7 מצאתי תחנה שהג'ינגלים שלה אומרים שהיא בכלל ב-98.4. זה נראה לי מעט מוזר. דיפדפתי ל-98.4, אבל שם לא שמעתי שום דבר. חזרתי ל-100.7 והקשבתי היטב.

 

מישהי שם סיפרה סיפור על ילד בשם הנס שהיה לוכד דרקונים, וששלחו אותו ללכוד דרקון נוראי ומפחיד בשם שאני לא זוכר. משהו עם צ'. היה ביניהם דו-שיח מאד שנון. הדרקון אמר להנס "אני אהפוך אותך לקיפוד!" והנס מאד צחק מזה. אחרי שכל האיומים הדרקוניים לא עבדו, הדרקון צ' הציע להנס מיץ קרפדות. הנס שתה ומאז הם חברים מאד מאד טובים.

 

ואז חשבתי לי - למה לי אין דרקון מחמד בעצם? אני אוכל לקשור אותו במרפסת לבר-בי-קיו של פנחס, והוא יעזור להפעיל אותו כשמכינים אוכל שם. אני אוכל לטוס עליו ולעשות תרגילים אווירובטיים ביחד עם הינשורים. ואם הוא יהיה דרקון מחמד אמיץ במיוחד, אנחנו אפילו נלך ונצוד ינקורים ביחד. כבר מזמן אני חושב שבסלון של פנחס, ממש ליד הברומטר, יש מקום מאד מתבקש לינקור.

 

השאלה היחידה שנותרה היא - איך אני תופס לי דרקון? בגלל שאני פינגווין מאד מסודר, אני לא אצא לי לצוד דרקונים חבויים לפני שאני אהיה לבוש בביגוד המתאים לפעילות כגון זו. חיפשתי קצת באינציקלופדיה שאח של פנחס השאיר פה בטעות פעם, וגיליתי שאני צריך כובע זעיק כזה עם קרניים, חרב וגם גלימה, אם אפשר אדומה. אני לא יודע איך מוצאים כאלה, אבל ללא ספק מחר אני אתחיל.

 

אחרי שיהיה לי הלבוש המתאים, אני אארגן משלחת לציד. אני אשמח לעזרה, כי אני לא בטוח שאני אוכל להשתלט על דרקון לגמרי לבד, אם הוא לא יהיה דרקון פיגמי.

נכתב על ידי רחבאל , 29/11/2003 19:07  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)