לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2003

המצוד נמשך


הגיע חודש חדש! הידד! זה אומר שעכשיו אני אצטרך לשים לינק לדיווח שבו הודעתי שאני רוצה דרקון מחמד, כי אחרת אנשים לא יראו אותו. אז הנה, לינק.

 

כרגיל, המוני אנשים טובים התגייסו לעזרתי, וסיפקו לי חומר רב למחשבה על דרקונים. קיבלתי שיר ועוד שיר ועוד שיר, וקיבלתי אפילו הצעת החלפה ביני לבין דרקון. זו היתה הצעה נאה מאד, רק שאם אני אתחלף בדרקון, לפנחס יהיה דרקון מחמד ולא לי. זה מפספס את המטרה.

 

המסקנה העיקרית שהגעתי אליה, היא שפינגווין גמוד שכמותי לא יכול לצוד דרקון בלי להסתכן באופן משמעותי. דרקונים הם גדולים מאד, ולרוב לא מתרגשים מפינגווינים זעיקים. לכן מבין כ-------ל ההצעות המעולות שקיבלתי, הכי מצאה חן בעיני ההצעה של סתוונית. אני אצוד ביצה של דרקון, ואדגור עליה עד שיצא דרקון זעיק שיהיה לגמרי שלי וירוץ אחרי בכל הבית! אחריו ירוץ פנחס עם מטאטא ויעה, כדי לנקות, וככה נעשה רכבת משמחת כשאני הקטר.

 

עכשיו נשאר לברר איפה מוצאים ביצת דרקון. נשאר רק לברר את זה, כי כובע עם קרניים זעיקות יש, חרב פעוטה יש, ואפילו גלימה יש (אמנם סגולה, אבל סגול זה צבע אופנתי מאד, שהולם את הפלומה שלי רק מעט פחות מאדום). איפה מוצאים ביצת דרקון?

נכתב על ידי רחבאל , 1/12/2003 14:39  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)