לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2003

חגיגה גדולה ביום שישי


היום ניגשתי לבדוק את תחזית מזג האוויר, וגיליתי שביום שישי יש ללוי לב שוקרון היחיד יומולדת!

 

אני בטוח שהוא יחגוג בהילולה גדולה עם המשפחה והחברים, אבל מפה אני רוצה להקדיש לו שיר נאה לכבוד יום הולדתו:

 

לוי לב שוקרון היחיד,

מה אומר ומה אגיד.

אתה ראשון בין חזאים,

מומחה בכל המודלים.

 

מפה הפינגווין מאחל,

לך ולכל בית ישראל,

שיהיה לנו חורף קרח,

ושתוכל לישון בחיתול שמח.

 

מזל טוב! הידד! מיצמיצמיצ!!

 

כמובן שכולם מוזמנים לכתוב לו שירי יומולדת גם, לא כל יום יש לאנשים יומולדת.

 

 

ולעניין אחר. בינתיים המצוד אחר דרקון המחמד החדש שלי נעצר, כי קיפוד כזה הבטיחה לי שיש לה דרקון מחמד בשבילי, ואני מאד נרגש ומסוקרן. אני לא יכול לחכות שהיא תסביר לי כבר מי זה הדרקון שלה, והאם היא מוכנה להלוות לי אותו לקצת זמן, עד שפנחס יתעצבן יותר מדי (כזה הוא פנחס. לעיתים הוא קשוח, אבל אני תמיד סולח לו, כי הוא טוב אלי).

נכתב על ידי רחבאל , 1/12/2003 21:25  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)