לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2003

אלה החיים שמצאתם לו?


מה יצא לי מהקריאה הנרגשת למצוא לפנחס חיים? שהוא נרשם לסדנת בישול דגים. לכאורה רעיון טוב. יצא מהבית, ישב כמה שעות ליד שף מקצועי שירקח תבשיל נאה - מה רע?

 

זהו! שרע! הוא חזר לפני חצי שעה, ומאז הוא רק מטריד אותי בשאלות על דגים.

 

"תגיד, רחבאל, אצלכם בקרחון היתה טונה?"

"מיצ"

"אה, אבל טונה לבנה היתה?"

"מיצמיצ".

 

"גם אתם יודעים להכין טרטר מדגיג?"

"מיצ!" נו מה הוא חושב, שאנחנו בישלנו את הדגים שלנו?

"אבל הוספתם לו מיץ ליים? אה! את זה לא הוספתם!"

 

ככה כל הזמן. עכשיו הוא קפץ שניה לשירותים, ואני יכול לקחת את דרקון המחמד שלי לטיול. גיליתי שאני לא יכול להוציא אותו לטיול בגן הציבורי בשעות האור. הוא מפחד מהחתולים וזה ממש עצוב. כשחתול רואה דרקון הוא מיד קופא על המקום ומחכה. הדרקון שלי, שכנראה לא רואה כל כך טוב, מתקרב אליו, מרחרח אותו סניף סניף - עד שהוא מזהה שזה חתול. בשניה שהוא מזהה שזה חתול הוא נותן זינוק לאוויר, זועק זעקה דרקונית אופיינית ורץ להתחבא מאחורי כדי שהחתול לא יראה אותו.

 

איך דרקון מתחבא מאחורי פינגווין מחמד?

 

אני לא יודע, אבל זה משאיר סימני חריכה.

נכתב על ידי רחבאל , 10/12/2003 20:42  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)