לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2003

עמוד משובח שהקדישו לי


כידוע לכולם, ישראבלוג מלא באנשים טובים וחביבים. חלקם לעיתים טורחים לשמח אותי מאד ולמצוא לי אתרים שמעניינים אותי. אני אוהב מאד לקבל מכתבים מרגשים מאנשים, אבל אני לא אוהב לקבל מכתבים עם אתרים סתם כך או עם בדיחות לא אישיות ששולחים לכל החברים.

 

הבעיה היא שאני לא יודע איך להשתמש במייל, וכל פעם פנחס בודק בשבילי ומקריא לי את המכתבים ששולחים לי. אם הוא מקבל סתם לינק לאתר או מכתב בדיחות שחוק הוא מיד מוחק אותו ונוזף פה ששוב החברים שלי ממלאים את תיבת הדואר בדברים שהוא כבר מכיר.

 

מה עושים אם בכל זאת יש עמוד משובח שרוצים להראות לי? בדיוק את מה שאילנה23 עשתה, ועל כך נתונה לה תודתי הרבה. היא הקדישה לי את העמוד הזה, ומאז אני משתעשע בו לפחות חצי שעה כל בוקר. הדייג שם מזכיר לי את בן-דודי השני - מרציאל, שתמיד היה משליך דגים בוירטואוזיות ישירות לסיר המרק. אני קצת מתגעגע למרציאל.

 

וגם ללבנה, בעצם.

נכתב על ידי רחבאל , 10/12/2003 21:35  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)