לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2003

אני וחיות אחרות


אני תמיד חשבתי שאני חלק בלתי נפרד מעולם החיות. היום בזמן שפנחס אכל קציצות דגים איכותיים במסעדה בלי לשמור לי אפילו ביס אחד, נתקלתי בשיר ילדים קצרצר שגרם לי להתחיל לפקפק בהשתייכות שלי. השיר הלך ככה:

 

הכלב נובח,

החתול מילל;

מחר יזרח ירח

הידד לרחבאל.

 

(יכול להיות שזה לא השיר האמיתי וששיפצתי את השורה האחרונה, אבל ככה אני זוכר אותו)

 

רואים? כלבים נובחים, חתולים מיללים, אבל מה פינגווינים? הורדתי את המילון הסגול של פנחס מהמדף, סידרתי אותו היטב היטב מסביבי על השטיח, והתחלתי לחפש. זה מה שגיליתי:

 

כלבים נובחים, חתולים מייללים, היונה הומה, הצפרדע והתרנגולת מקרקרות, השועל גם מילל, התרנגול קורא, הצבוע צוחק ואפילו הזאב זורד. זבובים ויתושים מזמזמים, אריות ונמרים שואגים, חזירים נוחרים, פרות גועות, כבשים חונבות, חמורים נוערים, סוסים צונפים, רעואל בוכה וגם הינשורים מצייצים הוץ! הוץ!

 

ומה איתי? בשום מקום לא כתוב מה פינגווינים עושים!

 

כולי עלוב ומותש רוחנית, החלטתי לשקם את כבודי האבוד ע"י כך שאמצא דברים שרק אני עושה ואף אחד אחר לא. התחלתי לעבור על בלוגים, ומה גיליתי? אוה! לאף חיית מחמד אחרת אין בלוג! חוץ מלי, ולדרקון המחמד שלי, כמובן, שזה דווקא משמח אותי, כי אם לחיית המחמד שלי יש בלוג, זה רק מראה כמה היא מוצלחת.

 

פעם היה יומן גם לרומיאו, חתול המחמד, אבל מאז רומיאו פרש, ומישהי רק מעמידה פנים שהיא רומיאו וכותבת בשמו. זה לא נחשב בכלל. כמובן שגם לקיפוד יש בלוג גדול ומפואר, אבל גם הוא לא נחשב, כי היא לא חיית מחמד של אף אחד, אלא קיפוד עצמאי ומשעשע.

 

וכך, למרות שמנהלי השפה העברית מזניחים אותנו ומתעלמים מאיתנו יום יום, ניצחנו - אנחנו הפינגווינים הגמודים - ניצחון זעיק וחשוב. אבל אם במקרה למישהו יש רעיון מה פינגווינים עושים, אנא ספרו לי. אני ארשום את זה מיד במילון שלי, שבשאיפה יהפוך לספר חובה בתוכנית הלימודים של כל בית-ספר יסודי.

 

Q<

נכתב על ידי רחבאל , 13/12/2003 19:09  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)