לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2003

תחרות!


לפני שעה קלה פנחס העיר אותי בקריאות רמות: "רחבאל! תתעורר כבר! בוא! בוא מהר! שלחו לך פה משהו שאתה חייב לראות!"

 

ההההווווווויייייי. כל הלילה לא ישנתי טוב כי הסיר של שלומית לחץ לי על הצד. רק בחמש מצאתי תנוחה נוחה, ועכשיו הפנחס הזה מטריד אותי?

 

"רחבאאאאאאאאאאאל!"

 

אין ברירה - צריך לקום, אחרת בחיים אני לא ארדם יותר הבוקר. יצאתי לי מהמסתובב של הכלים, שטפתי פנים והתייצבתי ליד הכיסא של פנחס.

 

"בוא, בוא, תעלה על הכיסא שתוכל לראות יותר טוב"

 

??? פנחס אף פעם לא מזמין אותי לשבת על הכיסא שלו! זה בטח משהו מאד חשוב. אולי זה מכתב מלבנה??

 

"תראה, תראה מה גלי המהוללת שלחה במיוחד לכבודך היום!"

 

"מיצמיצמיצ??"

 

"לא לבנה, לא. אבל תראה איזה יופי!"

 

ואז הוא הראה לי איזה יופי. נשימתי נעתקה ממש. אין שום סיכוי שבכמה מילים פעוטות אני אצליח להעביר את עוצמת החוויה הרוחנית שפקדה אותי, ולכן אני אסתפק בלינק.

 

נכון מדהים?! הידד! כל הכבוד לגלי, שהצליחה לשמח כל כך פינגווין זעיק, למרות שהוא לא ישן הרבה בלילה!

 

ועכשיו לתחרות. מי שישלח לי לדואר שלי את כתובת הפינגווין הכי מוצלחת יזכה בתשורה נאה מאד ובתהילת עולם. כדי לשלוח צריך ללחוץ על "Send to a friend", לרשום את הכתובת שלי ([email protected]) ולבחור מסר מרגש. הפינגווין שם באתר מיד יגלוש במורדות המבהיקים וירשום את המסר במיוחד לכבודי. הוא לא יודע עברית, הפינגווין הזה, ולכן צריך יהיה להסתפק באנגלית. פנחס כבר התנדב לתרגם לי את כ-----ל מה שאני אקבל.

 

הו, איזו התרגשות! מיצמיצ!

 




 

עדכון קצר. התחרות נמשכת ע-----ד חנוכה, לאור ההשתתפות הדלה. דלה! ככה יפה להעליב פינגווין זעיק? משום מה לא כולם מצליחים לשלוח לי את הסיסמאות המעולות שלהם, אבל חלק כן מצליחים. צריך לכתוב את כתובת הדואר בנוקדנות רבה כדי שזה יעבוד, כנראה.

נכתב על ידי רחבאל , 16/12/2003 08:49  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)