לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2003

חנוכה, חנוכה, חג יפה כל כך


היום מתחיל חנוכה! הידד!

 

זו הפעם הראשונה שאני ממש אחגוג את חנוכה. בשנה שעברה לא הספקתי להתגבר על הג'ט לג וכבר החג נגמר לו. הפעם אני אחגוג את החג כהלכתו. הודעתי לפנחס שהוא צריך לקנות חנוכיה ונרות צבעוניים, ושכדאי מאד שילמד להכין לביבות וסופגניות. פנחס קנה חנוכיה נאה בסופר וקופסה מ-ל-א-ה בנרות דקיקים ומשמחים ביותר. אמנם בקופסה יש 45 נרות, ועד כמה שהבנתי מפנחס צריכים רק 44 נרות, אבל עוד נר אף פעם לא מזיק. אתמול בערב בזמן שפנחס הלך לחגוג יומולדת לאחד מחבריו, שפכתי את תוכן הקופסה על השטיח והתלבטתי מי יהיה הנר המיותר. בסוף בחרתי את הנר הסגול ומיניתי אותו למפקד של כל השמשים, שהם כידוע המפקדים של כל הנרות.

 

מתחת לבית של פנחס יש גן ילדים שבו רוכשים כל ילדי השכונה השכלה איכותית. לפני כמה ימים התגנבתי לחצר של הגן בזמן הריכוז, התכופפתי מאחורי החלון והקשבתי קשב רב לשיעור שהגננת העבירה. אחרי הכל, אני צריך ללמוד למה חוגגים את חנוכה כדי לחגוג אותו כהלכתו, לא? לא הצלחתי בדיוק להבין למה חוגגים, אבל גיליתי שאני חייב, פשוט חייב מין בנדנה כזו מבריסטול לראש, שמחובר אליה נר מבריסטול לקצה. אני אוכל לחבוש אותה ולהסתובב ברחבי הבית כסגן של המפקד של השמשים, ולתת להם הוראות רבות: "תשרפו! אל תשרפו! עכשיו רק הגברים! נ---ר לי נ----ר לי נ----ר לי דקיק" וכך במשך שעות ארוכות.

 

חוץ מזה יש לי שני עדכונים קטים. הראשון הוא עדכון התחרות - משום מה לא כולם הצליחו לשלוח לי אמרות מעולות, ולכן אני נאלץ בצער רב להשהות את התחרות, עד שהפינגווין האוסטרלי ההוא ילמד להיות מנומס יותר לחברים שלי. בקונגרס הפינגווינים העולמי שיערך בעוד כמה חודשים בפראג אני אדאג להביע מחאה נגדו.

 

העדכון הקט השני הוא בעצם שאלה. לפנחס יש יומולדת בעוד שבוע וקצת, ואני מאד מתלבט מה להביא לו. הוא מאד היה רוצה דירה, כי הוא צריך לעבור דירה והוא חושב לקנות ולא לשכור. הצעתי לו מגרש רחב-ידיים על הקרחון של המשפחה שלי (זו המחמאה הגדולה ביותר שפינגווין יכול לתת, כידוע. הוא לא מאד התרגש - אופייני. קיפוד-כזה בודאי היתה מתרגשת עד דמעות אם הייתי מציע לה את אותו הדבר), אבל הוא סירב בטענה שהוא צריך גם חשמל וטלוויזיה. לכן דירה ירדה מהפרק. הדבר שהוא הכי רוצה אחרי דירה זה כזה, או אולי כזה. שניהם נראים לי מאד הולמים את היומולדת הותיק שהוא עומד לחגוג. אולי אני אשלח מכתבים סודיים לחברים שלו בעבודה ואשכנע אותם לקנות לו כאלה בדיוק. או שאני אשכנע אותם לקנות לו בנדנה מבריסטול עם נר, כי בעצם מה שהכי ישמח אותו זה שאני אסתובב לי בבית ואפקד בסמכותיות על כל הנרות. כן, זה הכי נראה לי. לא?

נכתב על ידי רחבאל , 19/12/2003 10:01  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)