לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2003

יש לי דייט בסילבסטר!


אתמול ביקרתי ביומן של דריה היקרה, וניהלנו דו-שיח ארוך ומהנה. קבענו להפגש למסיבת פיג'מות. אני צריך לבקש מפנחס שיכין לכבודה סלט כרובית וברוקולי, ומאביבה שתקנה לי מיצוי שזיפים. אני גם צריך למצוא דרך לסלק את פנחס מהבית, כדי שלא יפריע לנו. הוא בטח כל הזמן ירצה לדבר איתה ולהשוויץ בברומטר שלו. הוא לא מבין שהיא אורחת שלי ולא שלו. כל פעם שמגיעים אלי חברים הוא עושה ככה.

 

אני מאד מתרגש לפגוש אותה, דריה חביבה עלי עד מאד. אני כבר מכין המון דברים שנוכל לעשות. אני אראה לה את אוסף הנרות שלי, ואני אראה לה איפה האופניים שלי חונים ואת הסרטים המבריקים שמחוברים אליהם. אני גם מחפש עכשיו את החבילה של הטאקי, כדי שנוכל לעשות טורניר ע-------ד הבוקר. חוץ מזה אני אסדר את המסתובב של הכלים ואראה לה איפה אני ישן, ואני אראה לה את המרפסת שישנתי בה פעם בחוץ. ואת התיק הירוק שלי! והשכמיה! וגם את הברומטר של פנחס, כדי שלא יעלב. והיא בטח תספר המון סיפורים מרגשים כמו שיש לה ביומן שלה!

 

איזה כיף זה יהיה!

 

מישהו רק מוכן לספר לי מתי זה סילבסטר? ביומן של פנחס היום הזה לא כתוב, ואני מפחד שאני לא אספיק להתכונן.

נכתב על ידי רחבאל , 22/12/2003 18:04  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)