לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2003

לאן נעלם לוי לב שוקרון היחיד?


מישהו ראה במקרה את לוי לב שוקרון היחיד, מפתח המודל הפינגויינים לחיזוי מזג האוויר? כבר זמן רב לא ראיתי אותו בפורום חיזוי מזג אוויר. לא תחת הכינוי הרגיל שלו, ולא תחת הכינוי החדש - לוי לב הפינגויין.

 

אני מתחיל לדאוג לו. בלעדיו איך אני אוכל לדעת מה יהיה מזג האוויר מחר, כשפנחס יקח אותי לבקר את קטי ואת רעואל הפעוט בירושלים? אני מקווה שהסילבסטר זה לא מחר, כי אחרת אני באמת עלול לאחר למסיבת פיג'מות שלי ושל דריה.

 

אם מישהו במקרה יודע היכן הוא נמצא, אנא אמרו לי.

נכתב על ידי רחבאל , 22/12/2003 21:39  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)