לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2003

הכינו בגדים במיוחד בשבילי!


היום בצהרים לקחתי את הדרקון שלי לטיול קצר בשכונה כמו תמיד. הוא כבר רגיל לכל החתולים שמסתובבים בגן הציבורי, וידוע איך להתחמק מהם ככה שהם לא ינסו לצוד אותו. מאז שהוא גילה שהם עצלים מדי מכדי לטפס אחריו על העץ, הוא פשוט מטפס על עצים ומחכה שהם ילכו, ואז יורד ועושה את ענייניו. איזה דרקו חכם יש לי.

 

כשחזרתי הביתה פנחס חיכה לי בהתרגשות ליד הדלת:

 

- רחבאל! בוא תראה מה שירה'לה שלחה לך!

 

רצתי אחריו, ובאמת היתה לו קופסת קרטון פשוטה למראה שעליה כתוב באותיות גדולות "עבור רחבאל, באמצעות פנחס, הרצליה, קומה 9, משירה'לה". חבילה! בשבילי! משירה'לה! הידד!

 

ומה בחבילה? כמו שכתוב בכותרת - בגדים! היא הכינה לי כובע וצעיף למקרה שיהיה קר בחוץ כשאני מטייל ברחוב, וכובע מהודר ועניבה לאירועים רשמיים יותר! היא הכינה! במו עצמה! בשבילי!! אני מאד מאד אוהב את שירה'לה.

 

לא יכולתי לחכות ומיד מדדתי את הבגדים המופלאים שהיא הכינה לי. הם הלמו אותי מאד, ופנחס מיהר ללוות מצלמה דיגיטלית מאחד השכנים (הוא אוהב רק גאדג'טים גדולים, גאדג'טים קטנים מעייפים אותו). הנה התמונות:

 

הנה אני בבגדים הרשמיים החדשים שלי. אני מקווה ללבוש אותם בתחרות הדרקון המוצלח שבה אני בודאי אזכה:

 


 

 

והנה בגדי החורף החדשים שלי, שהולמים אותי מאד ויתאימו לי כשאני אבקר את קטי ורעואל הזעיק כשירד שלג בירושלים (מה שכמובן ישמח גם את לוי לב שוקרון היחיד, שמאד אוהב שלג בירושלים, כמו כולנו):



 

נכון בגדים נאים ביותר? איזה כיף לי! הידד! מיצמיצמיצ!

נכתב על ידי רחבאל , 26/12/2003 21:17  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)