לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2003

חגיגות יומולדת לפנחס


אתמול היה היומולדת של פנחס. הוא כבר מאד זקן. כל כך זקן שהוא אפילו לא מצליח לזכור מתי הוא החליף קידומת. מסכן, בגילו כבר לא זוכרים כל כך טוב. יש אנשים שעושים להם מסיבות גדולות עם המוני אנשים. פנחס הוא לא כזה, הוא עושה הרבה מסיבות זעיקות, כל פעם עם שניים שלושה אנשים. ככה הוא מאריך את יום ההולדת שלו, ומקבל יותר מתנות. פנחס אוהב מתנות, ויודע לסחוט אותן היטב.

 

למרבה השמחה, השנה פנחס מקבל מתנות מוצלחות במיוחד. מהעבודה הוא קיבל איזה קורס עוגות, שאפילו שלומית לא מבינה למה הוא טוב. חוץ מזה הוא קיבל יופי של מתנות שכל אחד צריך בבית. אתמול הוא קיבל צפרדע זעיקה בשם פיטר, שיושבת בקופסה ירקרקה. הוא גם קיבל הנחיות מאד ברורות מה לעשות איתו: "תמסור אותו לרחבאל, הוא כבר ידע איך להתנהג איתו". ואכן, אתמול פנחס חזר הביתה ומיד מסר לי את פיטר הצפרדע.

 

פיטר הוא צפרדע נוגה. הוא בצבע ירוק, והרגליים והעיניים שלו בצבע ירקרק בהיר. יש לו מבט מעט פוזל בו הוא מביט בנוגות על העוברים ושבים. ניסיתי לדובב אותו במהלך הלילה, אבל הוא לא כל כך היה מוכן לספר מה מטריד אותו. עד כמה שהבנתי הוא לא תמיד היה צפרדע, ורק לאחרונה הוא קיבל את התפקיד הזה אחרי שמכשפה אכזרית התעצבנה עליו כי הוא לא עשה משהו שהיא ביקשה. אני לא יודע מה היא ביקשה, ואני מאד מקווה שאני לא אתקל בה אף פעם, כי אני לא רוצה שהיא תעשה גם ממני צפרדע!

 

היום לקחתי את פיטר לסיבוב בשכונה על האופניים שלי. חשבתי שזה יעודד אותו ושאחרי שנחזור הוא יהיה מוכן לספר לי יותר על המכשפה הזו ואיך נזהרים ממנה. שמתי אותו על הכידון ממש ליד הפעמון ואמרתי לו שהוא אחראי לצלצל בו גלינג! גלינג! כל פעם שהוא רוצה. הוא ניסה פעם או פעמיים, אבל איבד עניין. פיטר הצפרדע הוא צפרדע מאד עצוב. הסעתי אותו בשכונה, אפילו הראיתי לו איך אני קופץ מעל הבור החדש שיש פה בכביש, והפלומה שלי מתבדרת ברוח בשובבות. הראיתי לו את המכולת של צדקא, ואת החנות של החשמלטור שמתקן טלפון אלחוטיים, ושום דבר לא עודד אותו. אפילו הפפאיות והגזרים אצל קובי הירקן לא שימחו אותו. החזרתי אותו הביתה ונתתי לו לישון בקופסה שלו. אני מקווה שמחר הוא יהיה קצת יותר שמח. אולי אני אכתוב לו חמשיר.

 

לפחות פנחס חזר הביתה מעוד הילולה. מיד רצתי אליו לראות מה קיבלתי. הוא קיבל שני ספרים וחולצות. חולצות? מה פתאום פנחס מקבל חולצות ליומולדת? ואז הוא הראה לי את החולצות.

 

שלוש חולצות, אחת בלבן, אחת בכתום ואחת באדום חזק מאד. מקדימה יש תמונה זעיקה שלי, ככה: Q<, מתחתיה כתוב "מיצמיצמיצ". מאחורה כתוב "יש לי פינגווין מחמד" ויש עוד תמונה שלי! הפעם לא זעיקה בכלל! למטה יש תרגום של מה שאני אומר: מיצמיצמיצ. איזה יופי! חולצות מעולות ממש!

 

עכשיו כל פעם שהוא ילך ברחוב אנשים ידעו שיש לו פינגווין מחמד, וימסרו לי ד"ש! ואם במקרה הם בדיוק קנו בוטנים אמריקאים בחנות, הם יתנו לפנחס קצת ויבקשו ממנו לתת לי אותם! אני מאד אוהב בוטנים אמריקאים, אבל אני הרבה יותר אוהב את החולצות החדשות והמצויינות של פנחס. כולם צריכים חולצות כאלה.

 

נכתב על ידי רחבאל , 29/12/2003 22:03  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)