לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2004

עוד סיפורי פינגווינים מרחבי העולם


מזמן לא סיפרתי לכם את קורותיהם של פינגווינים אחרים בעולם. קהילת הפינגווינים העולמית היא מהמובילות מסוגה, ויש לה פעלים רבים. כבר סיפרתי לכם על חומיאל הנבוב ומסעו אל התהילה. באותו מקום גם הכרתי לכם את ארציאל אם אני לא טועה.

 

ובכן, קבוצת אנשים שאוהבים מאד את הסרט המטריקס (פנחס גם אוהב את המטריקס, אבל נשבע שהוא לא בין האנשים האלה) מנסה להריץ את ארציאל לנשיאות ארצות הברית. אמנם הם החליטו להריץ פינגווין כלשהו לנשיאות ארצות הברית (יש להם סיסמאות בחירות משמחות למדי, ואפילו סרטון תעמולה נאה), אבל ברור שאם פינגווין כלשהו יהיה נשיא ארצות הברית, זה יהיה ארציאל.

 

אותם האנשים מנהלים רשימת דיוור בנושאי פינגווינים מגוונים. יש שם סרטונים קצרים, כולל הסרטון המבדח שבו דניאל מפיל את חנקיאל למים. הוי, זה היה מאד מצחיק כשזה קרה. חודשים אחר כך עוד צחקנו על חנקיאל: "חנקיאל, אני צריך להוריד את המים, רוצה לקפוץ פנימה?", "חנקיאל, בא לי דג, רוצה לקפוץ למים?" ואפילו "חנקיאל, מה השעה? מה, נרטב לך השעון במים?"

 

בנוסף יש לי הערה חשובה לקורא עפר א. : למרות שלוי לב שוקרון היחיד טוען שאנחנו דורשים שתחזור, אני נאלץ להודות שהוא דיבר על דעת עצמו. אנחנו לא דורשים שתחזור. אתה יכול לחזור ויכול להשאר איפה שאתה. פינגווינים אדישים לגמרי למלחמות פורומים, ואפילו אם הן בין פורום חיזוי מזג אוויר לפורום אטמוספירה ואקלים המתחרה.

 

מסתבר שיש מריבה גדולה בין פורום חיזוי מזג אוויר לפורום אטמוספירה ואקלים, שנובעת מזה שיושבי פורום אטמוספירה ואקלים כל הזמן צוחקים על אנשי פורום חיזוי מזג אוויר שהם לא מצליחים לחזות את מזג האוויר כמו שצריך. בתגובה אנשי פורום חיזוי מזג האוויר מאד מתעצבנים ואומרים שהם חוזרים את מזג האוויר בממוצע ולא תמיד בול. בתגובה לזה אנשי פורום אטמוספירה ואקלים הולצים הלצות רבות על ממוצעים (כולל ההלצה הזו, שאני מאד אשמח אם מישהו יסביר לי אותה). בתגובה להלצות אנשי פורום חיזוי מזג אוויר מתעצבנים עוד יותר, ואז גם אנשי פורום אטמוספירה ואקלים מתעצבנים מאד, וכולם כועסים על כולם ובסוף לוי לב שוקרון היחיד מבטיח הבטחות בשם הפינגווינים.

 

אז בבקשה, אנשי פורומי אוויר יקרים - תשאירו אותנו בחוץ.

נכתב על ידי רחבאל , 12/1/2004 21:59  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)