לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רחבאל - מיומנו של פינגווין מחמד


קורותיו של פינגווין מחמד באזור נטול פינגווינים
כינוי:  רחבאל

בן: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2004

נטלתי חופשה קלה


כמו שבודאי שמתם לב כולכם, לאחרונה אני כותב פחות ביומן שלי. האמת היא שיש לי שני יומנים. אחד הוא זה, שכולכם מכירים, והשני נכתב במחברת ישנה ומרוטה של פנחס, שעל הכריכה האחורית שלה כתוב "הפסולת לסל וחסל". בדרך כלל אני משרבט בה לפני שאני נרדם. לאחרונה תקף אותי דחף בלתי נשלט לכתוב שירה מודרנית, ולכן אני מסתובב בבית עם עפרון מאחורי האוזן והמחברת מקופלת בכיס האחורי של הפיג'מה שלי, ובכל פעם שיש לי בית חדש לכתוב, אני לוקח את העפרון, מחדד אותו היטב היטב וכותב את הבית במהירות, כדי שאני לא אשכח.

 

אולי אני אחלוק איתכם בעתיד מספר שירים מהמחברת. אני קצת מתבייש, ולכן זה יקח מעט זמן. אני מקווה שתתאזרו בסבלנות.

 

בינתיים יש לי שני עדכונים. אחד מטריד והשני מזעזע.

 

העדכון המטריד הוא שביום שני פנחס נפגש עם ידידתו שנולדה בדיוק שעה לפניו, נתן לה את המתנה האיכותית (אני כבר יודע מה המתנה. אני לא מבין איזה מין מתנות משונות הפנחס הזה קונה) וקיבל ממנה מתנה ליומולדת שלו, וגם מתנה בשבילי. המתנה ליומולדת שלו היתה ספר בישול משובח, והמתנה שאני קיבלתי היתה מעט טורדת מנוחה.

 

פינגווין בקבוק מים חמים. זה פינגווין צמרי עם מבט תוהה ומעט משועשע, שיש לו כיס בגב ובכיס נמצא בקבוק שאפשר למלא  במים חמים ואז להתכרבל איתו מתחת לשמיכה. מה טורד מנוחה במתנה? קודם כל, מי מתכרבל עם פינגווין במיטה? פינגווינים לא אוהבים להתכרבל. אנחנו אוהבים את המרחב שלנו, ולנפנף בכנפיים מתוך שינה בקטעים היותר מרגשים בחלום. לכן מזל שהמסתובב של הכלים רחוק מאד מחדר השינה של פנחס, וככה אני לא מפריע לו בלילה. הבעיה השניה והחמורה יותר היא שלפינגווין בקבוק מים יש פופיק! סימנו לו X במקום של הפופיק! מה פתאום?! לפינגווינים אין שום פופיק! בטח זה לא פינגווין אלא חמוס בתחפושת. אני מעט מפחד מחמוסים, אולי אני אבקש מפנחס לשים את החמוס המחופש הזה בארון.

 

העדכון השני והמזעזע הוא שהתגלה אתר שנאה חדש, שמסית נגד פינגווינים באשר הם. יותר מזה, נראה כאילו פינגווין אחד חדור שנאה עצמית שיתף פעולה עם יוצרי האתר. אני עדיין לא יודע מי הפינגווין הזה, אבל אני בטוח שאני אגלה בקרוב. אני לא מסוגל בכלל להביע במילים את הזעזוע שתקף אותי כשראיתי אותו בפעם הראשונה. אני פשוט אשאיר לכם את הלינק ואחכה לי בפחד בפינה של המטבח עד שפנחס יחזור הביתה ויחליף את כל המנעולים וגם ישים סורגים וגם יסדר לי קופסה סודית להתחבא בה כדי שאף אחד לא יפרוץ לפה ויעשה לי דברים נוראיים שכאלה. הנה האתר. אבוי!

 

 

נכתב על ידי רחבאל , 21/1/2004 17:51  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחבאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחבאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)