לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מקום של שקט באזור של סערה


כי לשטן יש ידיים..ובלוג.. ומספרים שהוא די מצחיק..

כינוי: 

בן: 32

ICQ: 217670709 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

אם גבר רוצה סקס


כתבה שהתפרסמה בYnet תחת הכותרת 10 דרכים לבדוק אם גבר רוצה סקס.

במקום כל ה10 שטויות..הא סליחה "שיטות" ,פשוט תבדקו אם הוא נושם.

 

הייתי חייב.

 

נכתב על ידי , 14/2/2008 21:46  
1917 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של riIhQHfDaz ב-25/10/2013 18:55
 



פעם היו 2 סינים..עכשיו יש הרבה.


כפוסט סיום החלטתי היזכר בכמה מהרגעים היותר מצחיקים בבלוגים אז קודם כל תודה לנעה שעברה איתי על הפוסטים זה בהחלט הייתה עבודה קשה.

ורגע לפני אני רק רוצה להגיד שבבלוג הזה החלטתי לרשום מה שתמיד הייתי אוהב לקרוא ככה שבתור כותב הושראתי מהכתיבה של מספר בלוגרים בראשות Naor623715 , Holy_Senia , אל באנדי, חרוטון, ubermensch ויותר מכולם יהיה בוודאי קאמל שכבר פרש.

תודה מגיעה גם ל-סתם בחור תפוס שהעלה אותי למשחטה בזמנו וכך בעצם הבלוג נחשף לקוראים הקבועים שהיו כאן.

אז הנה כמה מהקטעים הטובים היותר שהבלוג ראה


דברים שתגיד לחבר/ה הכי קרובה אלייך כשיש רעידת אדמה:

חושב שזה יקטע את השידורים של פלייבוי?

 


אני סבור שסוף סוף למדתי מהי ההגדרה של אמון-

שני קניבלים במין אוראלי.

 


חברה#1 לחברה #2-" הציצים שלי קטנים"

אני מתערב בשיחה -"תשפשפי אותם עם נייר טואלט"

חברה #1 ו-#2 בו זמנית:" WTF?"

אני: "זה עזר לתחת לא?"

 


אחות: "מעשן?"

אני: "לא"

אחות:"שותה?"

אני:"לא"

אחות:"סמים?"

אני:"לא"

אחות:"הרגלים רעים אחרים?"

אני:"יש לי נטייה לשקר."

 


היא-"אם יהיה לנו ילד?"

אני-"לא יהיה"

היא-"ואם יהיה איך נקרא לו?"

אני :*מוריד את הקונדום* "אם הוא יצא מכאן? מקגיוור ."


"הו רבי,איך זה שאלוהים נתן את החזה לאישה ולא לגבר?"

"יא טיפש "הוא נתן אותם לגבר ולאישה לסחוב."


שעת סיפור-

יום אחד בדרכי לחדר חלפתי על פני הסלון, שם אחותי ראתה שוב את כל הטלנבולות שלה.בדיוק הייתה את הסצנה הזו שאיזה גבר אומר לאישה כמה שהוא אוהב אותה וכמה שהוא מודה לה שהיא תמכה בו
שהוא פוטר ושאבא שלו מת ושהוא גילה שהוא עקר וכל משברים כאלה.. עכשיו אני נשבע לכם שבמקומו אני כבר ממזמן הייתי מבין שהיא מביאה מזל נאחס.


 

אחותי החליטה שבגיל הבת מצווה היא צריכה להרחיב את הידע שלה לגבי אהבה
היא:"רועי,מה ההבדל ברמות של אהבה?"
אני:"אנחנו מתכוונים למשהו בסגנון של מחבבת,אוהבת,מעריצה?"
היא:"כן"
אני:"יורקת,בולעת,מגרגרת"

 


שיעור אנגלית-
איך אומרים ערבי יחיד בים? pollution
איך אומרים  ערבים ברבים בים? solution

 


דברים שלא עושים#52

לא נותנים לעיוור מצה ושואלים אותו מה כתוב בה

 


דיאלוג בין זואופיל,פירומן ומזוכיסט-

זואופיל-"בואו נמצא חתול ונאנוס אותו"

פירומן-"ואחר כך נשרוף אותו!!"

מזוכיסט-"מיאו"

 


חוקי הדייטים

אתה מקבל טלפון של בחורה ו..

* אם אתה מתקשר מיד - אתה נואש.
* אם אתה מחכה 4 ימים - אתה לא מנומס.
* אם אתה מציע להפגש בפאב - אתה רק מחפש זיון.
* אם אתה מבקש ממנה להציע מקום - אתה לא יוזם מספיק.
* אם אתה לא מציע לאסוף אותה - אתה לא ג'נטלמן.
* אם אתה מציע לאסוף אותה בביתה - אתה לא מכבד את פרטיותה.
* אם אתה לא מציע להזמין אוכל - אתה קמצן.
* אם אתה מזמין אוכל והיא לא רוצה - אתה מרוכז בעצמך.
* אם אתה דורש לשלם - אתה שוביניסט.
* אם אתה מסכים להתחלק בחשבון - אתה קמצן.
* אם אתה לא מלוה אותה לאוטו - אתה חסר נימוס.
* אם אתה מציע ללוות אותה הביתה - אתה חצוף.
* אם אתה מתקשר באותו הערב להגיד שלא נראה לך - אתה פוסל בלי לתת צ'אנס.
* אם אתה יוצא איתה 3 חודשים כדי לתת צ'אנס ואז חותך - אתה שברת את ליבה.
* אם אתה מחכה כמה ימים לתת לה צ'אנס לחוות דעתה קודם - אתה לא מתחשב.
* אם אתה חותך ממנה ב-SMS - אתה חתיכת מניאק.
* וכל זה בלי לקחת בחשבון שאולי שכבת איתה בפגישה הראשונה - אז אתה בכלל אבוד.


מסקנה: בכל מקרה אתה ניאנדרטל, גבר גס רוח, ילד שעוד לא התבגר, חסר כבוד וחסר טאקט, חושב את עצמו, שחצן,תקוע בשלב האנאלי, לא שווה התיחסות, חסר רגישות, לא קשוב לרגשות אחרים, קמצן ובאופן כללי חרא של בן-אדם.

מה לעשות. ככה זה...


 

החלטתי שאני  אפתח בית אבות אני רק עוד לא סגור בקשר לשם,אבל הצלחתי לקצץ את האפשרויות ל3 אחרונות:

*סוף הדרך

*הדקה האחרונה

*עניין של זמן

 


ידיעה חדשה:

העלו את מחיר המלפפון במשק ל15 ש"ח בתגובה נשות ישראל החליטו לעבור לבטריות.

 


מתוך עיתון "ידיעות אחרונות":

"חצי מהסטודנטים הישראלים הלומדים בחו"ל לא רוצים לחזור לארץ"

מסתבר שהחצי השני לא למד כלום


 

לכל פאנצ' יש קישור לפוסט שבו הוא נכתב,תהנו בפעם האחרונה

מיסטר איש off


 

נכתב על ידי , 7/2/2008 16:20  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לא סתם דנה ב-13/2/2008 15:35
 





24,814
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיסטר איש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיסטר איש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)