לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Just 'cause you feel it, doesn't mean it's there

כינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007


אני כל כך קרובה למחוק את ההיסטוריה של הבלוג ולהתחיל מחדש,

אבל אני יודעת שאני אתחרט על זה מתישהו אם אני באמת אמחוק את הארכיון.

מוזר לי לקרוא מה הייתי כותבת אז..   כמה שטויות! למי אכפת מהדברים האלה בכלל, כזאת פתטית

וזה רק גורם לי לחשוב אם אני אחשוב ככה על עצמי [של עכשיו] עוד כמה חודשים

אולי עכשיו אני מתנהגת כמו ילדה קטנה? אני לא אוהבת את ההרגשה הזאת... חוסר ודאות

 

 

 

 

בא לי ימים של חורף

 

A heart that's full up like a landfill
a job that slowly kills you
bruises that won't heal
You look so tired-unhappy
bring down the government
they don't, they don't speak for us
I'll take a quiet life
a handshake of carbon monoxide

with no alarms and no surprises
no alarms and no surprises
no alarms and no surprises
Silent silence
 

נכתב על ידי , 16/10/2007 01:47  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




Oh, happy days!

 

חודשיים לא כתבתי כאן, למרות שנכנסתי לבלוג כל יום.. לא יודעת מה ציפיתי לראות

 

בפעם האחרונה כתבתי

"חח וואו בלוג, שנים ><

קיצר לא בא לי לחפור.

הכל פנאן, עוד שניה תיכון, ויהיה בסדר[:"

 

אזזזז..

עברה קצת יותר משניה מאז שהתחילה השנה החדשה,

וכמו שאמרתי שיהיה בסדר - הכל בסדר

פחדתי מהקטע של להכיר אנשים ושאני מגיעה לבד, אבל השתלבתי בלי בעיות

עם ההדרכה הכל הולך מצוין, וחוץ מזה אין משהו שמפריע לי כרגע. (:

 

חזרתי לכתוב כאן.

קולולולולולו

נכתב על ידי , 10/10/2007 20:51  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





22,132
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסתיו!!1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסתיו!!1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)