לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט אני..


כינוי:  masha^^

בת: 33

ICQ: 210036618 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

ממ


כל כך הרבה השתנה..

מה לדוגמא?..

אני כבר אחרי צבא..לאט לאט בונה את עצמי עם עבודה ובעתיד הקרוב גם לימודים

הוא כבר לא הידיד הכי טוב שלי..הוא החבר הכי טוב שלו..

איתה אני שומרת על קשר וגם אם אני לא רואה אותה 4 חודשים..מרגיש כאילו רק אתמול ישבנו בבית חולים נטוש ועשינו רשימת מוזמנים ליום הולדת ה17 שלי..

כמובן שהתייאשתי ממספר אנשים בדרך, והשארתי לעצמי מספר מצומצם מאוד של אנשים קרובים

הוא עדיין איתי..כבר כמעט 8 שנים, בלעדיו כניראה העולם שלי היה שונה לגמרי, לא הייתי רוצה עולם בלעדיו.

עליה אני מתה, יש דברים שאני יכולה  להגיד לה ואף אחד לא, דברים שאני אומר לה ישמעו לה רגילים ונורמטיבים, אבל לאוזניים אחרות זה יהיה תועבה..

הא נו..וגברת היגיון שאומנם לא עברה דברים כמוני בחיים, ובגלל זה אני אוהבת לדבר איתה..היא קול ההיגיון בחלק מהדברים..נותנת לי מבט אחר על הדברים, משנה לי את הפרוספקטיבה.

החיים שלי השתנו מקצה לקצה..

למדתי שבחיים יש דברים שלא משנה כמה ננסה להמנע מהם הם בכל זאת יקרו..ולא...יא פסימיים שלי..לא מוות..למרות שזה די ברור שזה יקרה מתי ש'ו..

בקיצור..אני מקווה לחזור לכאן עוד 3 שנים ולתת עדכון קצר ולהראות שאני עדיין חיה בועטת..

 

 

 

 

חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי masha^^ , 23/6/2013 12:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





12,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmasha^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על masha^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)