לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Butterfly Ball



Avatarכינוי:  Starry

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

אין-אני.


1.11.08
-
היום גיליתי משהו חדש.
כשאני עוצמת את העיניים ולוחצת חזק-חזק עליהן, מאמצת כל שריר אפשרי שקיים שם, אני רואה מן מסך שחור-חום עם נקודות ורודות ודברים ירוקים זוהרים שנראים כמו קשיו. מה, אתם לא מכירים את זה? זה, הדבר הכי מגניב שאי פעם גיליתי. הייתי מספרת לכם גם איך הגעתי לזה, אבל זה פשוט יותר מדי מסובך ולא מעניין ובטח אתם כבר תירדמו באמצע. רק גרייסי הסכימה להקשיב לי. היא היחידה שתמיד שם בשבילי ומקשיבה לשטויות שאני מדברת.
אז אני בוכה לפעמים, כי צריך, ואני עוצמת את העיניים כשאני מנגבת את הדמעות, ורואה קשיו זוהר. וזה גורם לי לצחוק, צחוק ענקי ומוזר. גרייסי אומרת שאני קצת נשמעת כמו אריה ואז אני עושה נהמה כזאת מפחידה. אני בכלל לא יודעת איך אריה נשמע אבל אני נוהמת. אַרְררררררר. ככה. שמעתם?

 

_______________________________________________________________________

 

2.11.08
-
היום גיליתי משהו חדש.
לגרייסי יש כוכבים בעיניים שדולקים כשאני צוחקת או מדברת או נוהמת או סתם עושה תנועות בפנטומימה. אבל הכוכבים דולקים במיוחד כשאני אומרת את השם שלה, היא אומרת שלשפתיים שלי פתאום יש צורה שמזכירה לה קצת לב, וזה משמח אותה לראות את זה. היא אומרת שזה אנושי. גם גיליתי היום שני בורות מוזרים כל פעם כשהיא מחייכת. קוראים לזה גוּמוֹת. גוּוּוּוּוּמוֹת. זה מצחיק. ועכשיו יש לי חיוך על הפנים כי זו מילה כל-כך טיפשית. גומות. קצת מזכיר גומי, כמו שהייתי אוכלת פעם לפני שנכנסתי לבועה. ועכשיו באה האחות אז אסור לי להמשיך לכתוב. אַרְררררררר. קוראים לי אֶנִי.

 

_______________________________________________________________________

 

3.11.08
-
היום גיליתי משהו חדש.
כותבים את השם שלי באנגלית עם חמש אותיות ולא עם שלוש כמו בעברית. זה קצת לא הגיוני. וגם למדתי לכתוב, זה הולך ככה: Annie, למרות שזה בכלל לא הגיוני כי גרייסי לימדה אותי שאת הצליל אֶ מסמנים בE. אז מהיום קוראים לי Ennie. נעים מאוד. חלמתי בלילה על שלושה כדורים צבעוניים וענקיים, ממש-ממש ענקיים, שבהתחלה הם קטנים והם בתוך מעדן השוקולד של הבוקר, וכשאני אוכלת אותם הם גדלים בפנים ואני מתפוצצת כמו אוּכמנית. גם זה הצחיק אותי. אה, וגיליתי שאני צוחקת הרבה. מדי. וגיליתי שגרייסי אוהבת בלט. אַרְררררררר. אין לי מה לכתוב.

 

_______________________________________________________________________

 

4.11.08
-
היום גיליתי משהו חדש.
יש כזאת חתיכת פלסטיק עם קווים שחורים ומספרים עליה, וכשלוחצים קצת על ה"מתג" של זה (אני לא יודעת איך אומרים), אז יוצא משהו דוקר. וזה פוגע לי בעור ויורד קצת דם והאחות מהר מביאה נייר עם חומר חיטוי. קוראים לזה מַזְרֵק. והמילים שלמדתי הן: מזרק, גומות, נהמה, קשיו. ואני יודעת שקשיו זה טעים, גרייסי העבירה לי אחד או שניים דרך החור שבבועה. פעם לא היה אף אחד בחדר וצעקתי "פּוּף" כאילו הבועה מתפוצצת אבל היא נשארה באותו מקום. היא מפלסטיק. וזו גם מילה חדשה שלמדתי, פלסטיק. וניסיתי לכתוב אותה באנגלית: Plastik, וגרייסי אמרה שבסוף יש C. קשה לי קצת באנגלית אבל אני אסתדר. אַרְרררררררר. אני אֶנִי ואני עייפה.

 

_______________________________________________________________________

 

5.11.08
-
היום גיליתי משהו חדש. בעצם, שניים.
חמש זה חמסה וזה אומר שהיום יהיה יום טוב אבל הוא לא היה יום טוב אז בעצם יכולתי בכלל לא לכתוב את זה. אבל כן כתבתי. וזה לא משנה, כי למחוק רק דורש יותר מאמץ וקשה לי למחוק ואין לי מחק. שמעתי שגם לחם טוב כדי למחוק, זה סבא של גרייסי אמרה לה והיא אמרה לי. עדיין לא ניסיתי.
וגם היום גיליתי שמוות זה לא כואב. זה אפילו מצחיק. אני זוכרת שיום אחד גרייסי דיברה איתי על מוות ואמרה שזה לא טוב ושסבתא שלה וההורים שלה מתו וזה כאב לה בלב. ארר...

 

_______________________________________________________________________

 

6.11.08
-
היום גיליתי משהו חדש.
לגרייסי כאב הלב, ממש היום. ואת זה גיליתי רק לפי תחושות הבטן שלי.
והיום גיליתי ששום-דבר לא נשאר לנצח,
והיום גיליתי שאני לגמרי מתה מבפנים.
אין-אני. אֶנִי.

 

 

 

נכתב על ידי Starry , 7/11/2008 21:32  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שחרול ב-15/11/2008 15:15



66,031

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStarry אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Starry ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)