לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Butterfly Ball



Avatarכינוי:  Starry

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

Listen


זה מדהים, שאני יכולה לגרום למספר לא קטן של זוגות אוזניים להקשיב לי, לשמוע כל מה שיש לי להגיד, ולדעת שאני עומדת מהצד הלא נכון של המתרס.

זה מרגיש לא בסדר לדבר על חוסר ביטחון עצמי, על כך שאנשים חסרי ביטחון הם פגיעים ושבירים יותר - כשאני יודעת שאני אחת מהם. זה מוזר לדבר על עצמי בביקורת, למרות שאני כבר די רגילה.

דיברתי בשיא האמיתיות. הייתי הכי גלויה שיש, לפחות כמה שיכולתי בפורום הזה. אמרתי להם בדיוק מה שאני חושבת, גרמתי להם להקשיב לי ולהנהן בהסכמה. אמרתי להם שככל שיש לאדם יותר ביטחון עצמי, וככל שהראש שלו מורם יותר, ככה אף אחד לא יצליח לרמוס אותו. אמרתי להם שהכל מתחיל ונגמר במה שאתה חושב על עצמך.

וכשדיברתי על שני הניגודים, על חוסר הביטחון העצמי והפגיעות אל מול הביטחון והיכולת להיות מי שאתה מבלי להתבייש, הרגשתי כל כך רע. כי אני שייכת לסוג הראשון, ואני תקועה שם.

לא יכולה לזוז - לא משנה כמה אני רוצה.

 

 

 

יש לכם מושג כמה זה מתסכל?

נכתב על ידי Starry , 6/2/2009 00:07  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .Jenova ב-13/2/2009 13:20



66,031

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStarry אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Starry ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)