לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Butterfly Ball



Avatarכינוי:  Starry

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

מחשבות על הסוף.


רק עכשיו הבנתי עד כמה זה בלתי נמנע.

הנה, מחר מתחיל חודש יוני ונותרו רק עוד עשרים ימים עד החופש הגדול.

מחשבות של סוף לא מפסיקות להציף את הראש שלי, ואני לא יודעת עוד כמה זמן אני אוכל לשמור את הכל בפנים. אני כל כך צריכה לדבר כבר, להוציא את הכל אבל בינתיים אנחנו רק דוחים את הקץ.

המצב כרגע הוא שבר. שבר אחד גדול וענקי שמפריד בין אנשים שלפני זמן קצר היו קבוצה אחת ומאוחדת. כולנו הבנו מה יכול להיות הפתרון ומה יכול לגרום לסוף להגיע לאט יותר, אבל אנחנו לא באמת עושים משהו בשביל זה. כל פעם צץ משהו אחר, כל פעם מתעוררת בעיה חדשה וככה אנחנו מורחים את זה כמו מסטיק שהטעם שלו נעלם מזמן.

 

בימים האחרונים, יותר מבדרך כלל, יש בי רצון עז לעבור איש-איש ולשאול: "זה באמת מה שאתה רוצה?" אבל אני לא מעזה. וזה כבר עניין אחר, למה אני לא מעזה פשוט לשאול את זה. אני לא רוצה שהסוף יגיע ככה. אני לא רוצה שככה הדברים ייגמרו, אני לא רוצה שככה עניינים יסתדרו.

אני רוצה לפחות את החופש האחרון לבלות עם כל האנשים, בלי יוצא מן הכלל, לא משנה כמה הם מעצבנים אותי או כמה אני רוצה להיפטר מהם. אני עכשיו מתחילה לקלוט, לעכל ולהבין ששנה הבאה הולכת להיות כל כך שונה, הכל יהיה כל כך מנותק ואני לא רוצה להקדים את הנתק. אני רוצה שהוא יגיע הכי מאוחר.

 

אתם לא?

נכתב על ידי Starry , 31/5/2008 16:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .GiliGai ב-31/5/2008 17:14



66,031

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStarry אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Starry ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)