לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Butterfly Ball



Avatarכינוי:  Starry

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

החתיכה החסרה.


יש בי חור.
שעם הזמן רק הולך וגדל וגדל, ובולע אותי אבל איכשהו אני עדיין נשארת פה. עומדת. על שתי הרגליים שלי, אם תהיתם. זה גורם לי לחשוב שאין שום דבר בעולם הזה שישבור אותי ובכל זאת אני כאן בתור אסופת רסיסים שאיכשהו אמורים להתחבר כל בוקר וליצור חיוך. אני מרגישה שאני לעולם לא אוכל למצוא את החתיכה החסרה. כל-כך הרבה דברים עוברים לי במוח, מתחילות להידלק נורות אדומות מעומס יתר של מחשבות שפשוט לא נגמרות. אני כמו מפעל לייצור פרנויה שהולכת ומתפתחת עם הזמן.
אני חלשה מדי. אני מוותרת לעצמי. כל הכוחות שהיו לי נעלמו ואני, חסרת אונים, מנסה ללקט את מה שאני רק אצליח כדי לגרום לעצמי להרגיש טיפה יותר מעכשיו. רק טיפה, לא ביקשתי הרבה. אני יכולה למנות את הסיבות לירידת המצב-רוח שלי על עשרים ידיים ואפילו יותר. לא אכפת לי כמה זה כרוך בלהתרכז בבעיות שלי. זה פשוט נהייה יותר מדי בשבילי. יותר מדי. 

יש בי חור, אני לא יכולה...
אוף.
למישהו יש חוט ומחט?

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Starry , 3/12/2008 19:36  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאי הממש קטנה ב-25/12/2008 23:40
 



מלחמת עולם שלישית.


התהום שנפערה בלב המעוות שלי כבר לא יכולה לחזור לעצמה, לא משנה כמה חול יכניסו לבפנים. לא משנה כמה שטויות אני אוֹכַל, החור הזה תמיד יישאר ואולי אפילו יהפוך לעמוק יותר... הכוחות שלי נגמרו, אפילו להקים צבא מעודד בנבכי המוח שלי אני לא מסוגלת. אני רוצה לעצום עיניים, לפני שהן נסגרות מעצמן, ופשוט לישון מבלי להתעורר, שינה ארוכה וטובה, חסרת מכשולים והפרעות...

שיעברו כבר הימים האלה, שנמרחים ומתארכים כמו מסטיק, שלא נותנים לי רגע אחד מנוחה. שיפסיק כבר הבכי הזה.

 

נכתב ב21 לינואר 2008. מצאתי את זה לפני כמה ימים והחלטתי לפרסם.

 

 

נכתב על ידי Starry , 2/12/2008 17:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lin Chan X7 ב-3/12/2008 16:25
 





66,031

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStarry אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Starry ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)