לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Butterfly Ball



Avatarכינוי:  Starry

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009


נמאס לי לרדוף אחרי עצמי במחשבה שזה יתקן משהו.
נכתב על ידי Starry , 31/3/2009 01:21  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Counting Stars ב-1/4/2009 13:40
 



ריקוד מושחת


יש איזושהי דמות, אני לא יודעת איך היא נראית, אבל בדמיון שלי זה קצת כמו איש קטן, אולי פנטומימאי, שאוהב להלך על חוט המצפון שלי כמו לוליין מיומן בקרקס. הוא רוקד ומקפץ ומפזז כאילו אין מחר, משחית את החוט הדק הזה שלי ופה ושם אני שומעת כמו צעקות ענקיות בתוך הראש שלי שמסמנות שהחוט נפרם עוד קצת, ובקרוב הלוליין שלי עומד ליפול.

במהלך השנים ניסיתי לבנות רשת הצלה שאם הפנטומימאי שלי ייפול יהיה לו איך לחזור. אולי איך לקשור את חוט המצפון שלי בחזרה למקומו.

כמה צפוי, לא הצלחתי.

החוט הדק שלי הפך לקרקס שלם, וכל יום או יומיים מצטרף אליו עוד ליצן ועוד לוליינית-טרפז שמחליטים לרקוד לי על המצפון ולשחרר עוד קצת את הקשר הכל כך רפוי הזה.

 

ויש דבר אחד שאני מפחדת ממנו יותר מכל.

אני לא יודעת מה יקרה כשהחבל ייקרע. אני לא יודעת מה יקרה ברגע שהלוליינים שלי יעלו באש, אנשים יפסיקו לשחק בי אבל הכל כבר יהיה הרוס. זה כמו לקחת אימפריה ולמעוך אותה, כמו פחית.

הלוואי שהייתי יכולה להגיד לכם להיזהר, הלוואי שהייתי יכולה לדעת איך להימנע מהנזק שיכול לקרות.

אבל אני לא יודעת מה הולך לקרות,

וכל יום לפני שאני הולכת לישון אני מנסה לראות קצת מהעתיד, אולי כדי להגיד לכם שתתרחקו ממני, שתשמרו מרחק ביטחון.

 

מילא לפגוע בעצמי,

אבל באחרים...?

לא בא בחשבון.

נכתב על ידי Starry , 29/3/2009 21:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Counting Stars ב-30/3/2009 17:21
 



לדף הבא
דפים:  

66,031

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStarry אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Starry ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)