לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Butterfly Ball



Avatarכינוי:  Starry

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

חלומות לכודים.


כשהייתי קטנה סבתא שלי קנתה לי לוכד חלומות
שיאגד את כל כולי בתוכו
היא קנתה לי לוכד חלומות כדי שאני אוכל לחייך
כדי שאני אוכל לנשום מבלי להרגיש שהאוויר שוקל יותר מדי.

 

לוכד חלומות נראה כמו עיגול שממולא בחוטים
נראה כמו קורי-עכביש שמחזיקים את כל הסודות הכי קטנים
שלא מספרים לאף אחד... שום דבר.
לוכד החלומות שלי היה כחול, כחול כמו הים, כחול כמו השמיים
כחול כמו היד של סבתא.

 

ובעיקר, לוכד החלומות הכחול שלי נראה כמו רשת.
אז חשבתי שבלילות קפואים אני אולי אוכל לקפוץ גבוה
ולתפוס כוכב ברשת שלי.
ובליל אחד החגים ישבתי ליד סבתא ותכננתי את הניתור שלי
רציתי להביא לוכד חלומות מלא בכוכבים זוהרים,
רק בשביל סבתא שלי שקנתה לי את האפשרות לזרוח.

 

קפצתי הכי חזק. הכי גבוה שרק יכולתי.
החזקתי את לוכד החלומות ביד שמאל, שהיא הכי חזקה שלי
התמקדתי בקבוצת כוכבים מיוחדת שדווקא אותה רציתי
רציתי להביא לסבתא הרבה מאוד כוכבים, שלא ייגמרו אף פעם...
קטפתי שלושה. רק שלושה עיגולים זוהרים, צהובים ורותחים
שיוכלו להאיר לסבתא את הכאב ולגרום לה לנצנץ בשמיים.

 

מיד כשנחתתי רצתי בשיא העוצמה כי היד שלי ממש בערה
רציתי להגיע לסבתא, להראות לה שהנה, הגיע תורה לזרוח.
העיגולים הרותחים שלי ברחו כולם ונשאר רק ניצוץ אחד קטן,
רק תקווה אחת קטנה בלוכד החלומות הכחול שסבתא קנתה לי כשהייתי קטנה.
וכשהגעתי לביתה של סבתא,
רציתי להעניק לה את הניצוץ שנשאר לי ולהגיד לה שזה הכי הרבה שיכולתי,
רציתי להביא לוכד חלומות מלא בכוכבים זוהרים,
רק בשביל סבתא שלי שקנתה לי את האפשרות לזרוח.

 

כנראה שסבתא לא יכלה להתאפק, והיא כבר חולמת על ניצוצות אחרים
אולי סבתא תמצא לעצמה נכדה אחרת ותעניק לה לוכד חלומות אחר
כחול
כמו היד שלה, של סבתא
אבל בינתיים נגמרו החלומות ואין לי כבר מה ללכוד
אז זרקתי את לוכד החלומות שסבתא קנתה לפח והתחלתי להפוך את היד שלי לכחולה
כי אולי יום אחד גם הנכדה שלי תוכל להביא לי ניצוץ
שיגרום לי לזרוח
ואולי להפסיק לדעוך...

נכתב על ידי Starry , 24/8/2008 05:55  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .Chaos. ב-26/8/2008 19:41
 



Again and again


אם רק יכולתי להסביר לך כמה אני רוצה וכמה אני מחכה לזה וכמה אני יודעת שזה צריך לקרות, הייתי עושה את זה. אבל אני פשוט מפחדת. ואת זה אני לא יודעת אם אני יכולה להגיד לך כי אני עוד יותר מפחדת שזה ייהרס.

ואני באמת לא רוצה שזה ייהרס כי זה חשוב לי יותר מדי.

ואין לך מושג כמה כיף היה לשמוע שאתה בא היום ולראות אותך שוב פעם וכשישבנו אחד ליד השני היה לי הכי גן עדן בעולם.

ולא יודעת לוקח לי יותר זמן מהרגיל להשתחרר אבל אני מקווה שאתה מבין את זה כי קשה לי להגיד לך את זה, אז עדיף שכבר תקרא את זה פה.

אני אוהבת אותך, באמת.

ומקווה שאתה לא מתאכזב כל פעם כי זה הדבר האחרון שאני רוצה...

נכתב על ידי Starry , 23/8/2008 03:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרי ב-23/8/2008 03:52
 



לדף הבא
דפים:  

66,031

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStarry אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Starry ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)