לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2003

פול סזאן לא היה שופון


 

איני יכולה עוד. הרישומים והציורים יצאו לי מכל מיני חורים שלא ידעתי אפילו שהם קיימים. ג'יזוס קרייסט, כמה אפשר? שיעור רישום. הבחורה נכנסת, בועטת מעליה את הבגדים ומתיישבת בעירום מולנו, בשלל פוזות אקרובטיות תמוהות (למקרה שאהיה יום אחד ציירת דיוקנאות בטיילת ומישהו יתעקש שאצייר אותו יושב עםהרגל מסביב לצוואר והאוזן מתחת לברך). ועכשיו מצפים מאיתנו לשבת מולה שלוש שעות ולרשום אותה. סיימתם? רישמוה בשנית. סיימתם? ובשלישית. סיימתם? ואני שותה את הטיפקס שלי כדי לשים קץ לחיי.

 

נמאססססס לי. למה לא הלכתי להיות מדענית אטום? מה זה הדבר הדבילי הזה שנקרא "אמנות"? בשביל מה זה טוב? תהיה מלחמה ופצצות יפלו עלינו ואנשים ירוצו בצרחות ברחובות ויחפשו מקלט, ובנאדם היסטרי שרוף למחצה ירוץ מולו כשכולו עולה בלהבות ויצרח - "תרשמי אותי בדיו, בבקשה! אבל בקומפוזיציה מרכזנית!".

 

בלאט חמקתי מהשיעור. העירומה עוד מרוחה על הכורסא המפוארת שהכין לה המורה (שלושה ארגזים), כל המכחולים משרבטים וכל הציפורנים חורקות. הסדנה כולה עטופה ברוח האמנות, אמנים צעירים צומחים והופכים לאיטם לאמנים לא צעירים, הקדושה שורה בכל. ואני? אני בקפטרייה, שותה שוקו. יש ל"טרה" שוקו חדש, קוראים לו "חומי", ולדעתי זה השם הכי שופוני בעולם לשוקו וגם הטעם לא רע, העטיפה גם כן מעוצבת נחמד מאוד. והקומפוזיציה? מרכזנית.




נכתב על ידי , 17/11/2003 15:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




107,838
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לררלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ררלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)